Visa obesvarade inlägg | Visa aktiva trådar
Författare |
Meddelande |
Zombie
Moderator
|
Re: Fler smileys?
|
28 september 2011, 15:36 |
|
|
Incognita
Moderator
|
Usch, precis så där såg alltid min idrottslärare ut på mellanstadiet medan han tog vägen genom tjejernas duschrum in till jympasalen, med standardrepliken "Jag tittar inte". Det enda som saknas är det sliskiga omsorgsfullt friserade halvskägget, med en smal sträng ner från underläppen till det stubbiga hakpartiet som liksom mötte upp den smala hallickmustaschen. *äckelkänsla*
|
6 oktober 2011, 14:12 |
|
|
sugmundfreud
Medlem
|
Haha, det är precis den känslan som smileyn skall förmedla.
|
6 oktober 2011, 15:29 |
|
|
Zombie
Moderator
|
Låter som en del av mörkertalet för sexuella övergrepp och pedofili.
|
6 oktober 2011, 15:32 |
|
|
Incognita
Moderator
|
He he, då lyckades du med besked. Oroa dig inte; hans fru omplacerades faktiskt sent omsider efter diverse incidenter som att bada naken tillsammans med lågstadiebarn (killarna i min klass hängde som klasar på henne i bassängen). Från lågstadiet till... dagis. Jag har fler exempel på lut, men det får bli någon annan gång i någon annan tråd.
|
6 oktober 2011, 15:41 |
|
|
Zombie
Moderator
|
*spysmiley saknas* Annars trodde man man hade sett tillräckligt av hur de vuxna fegar och korrumperar sig i skolan...
|
6 oktober 2011, 15:51 |
|
|
Zombie
Moderator
|
Nu har jag ett par gånger på kort tid saknat en smiley som slår sig för pannan: "ääh, hur kunde jag glömma/undgå att komma på det" osv...
|
4 december 2011, 03:55 |
|
|
Ron Jeremy
Medlem
|
Den här är bra!
|
18 december 2011, 19:02 |
|
|
Savanten Svante
Medlem
|
|
18 december 2011, 20:50 |
|
|
sugmundfreud
Medlem
|
S*eg H'il! Gu wa kallt det blev om flinten plötsligt. (Jättesöt!). En panndaskare är rätt bra att ha.... Fast denna kan inte heila, han har en ståltråd till arm!
|
19 december 2011, 16:03 |
|
|
Som gäst saknar du privilegier. |
|