Ny tråd Svara på tråd  [ 1197 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1 ... 22, 23, 24, 25, 26, 27, 28 ... 120  Nästa
Bajs, brunnar och bibliotek (samt en och annan munk)! 
Författare Meddelande
Medlem
Inlägg Re: Bajs, brunnar och bibliotek (samt en och annan munk)!
Idag har jag byggt om ett område och sparat 44 room brushes: 13 kvar till gränsen och sedan måste jag spara fler för att kunna room brush:a resten.


6 december 2011, 02:21
Medlem
Inlägg Re: Bajs, brunnar och bibliotek (samt en och annan munk)!
Nu är jag nere i 1010 room brushes, 14 till godo alltså: Det kommer nog inte räcka, men nu är jag på rätt väg i alla fall.


6 december 2011, 03:29
Medlem
Inlägg Re: Bajs, brunnar och bibliotek (samt en och annan munk)!
Haha, 937 room brushes; det borde räcka ett tag - och det finns fortfarande ställen där jag kan (eller kan försöka) få ner antalet ännu mer.


6 december 2011, 07:00
Medlem
Inlägg Re: Bajs, brunnar och bibliotek (samt en och annan munk)!
Nu är jag uppe i 1049: Dags att bygga om igen.


6 december 2011, 21:19
Medlem
Inlägg Re: Bajs, brunnar och bibliotek (samt en och annan munk)!
964: Dags att fortsätta ljudlägga det som är kvar. Det kommer gå så här upp och ner tills jag antagligen blir tvungen att ta bort stora delar.


8 december 2011, 05:44
Medlem
Inlägg Re: Bajs, brunnar och bibliotek (samt en och annan munk)!
1024 igen. Nu är jag dock väldigt nära slutet :) Om jag inte kan reducera antalet room brushes på annat sätt, då får jag ta och skippa room brushes ovanpå vissa tak dit spelaren aldrig kommer och vanligtvis aldrig kan höra den onaturliga tystnaden som uppstår där. Om spelaren skjuter en pil eller kastar något på taket, då kommer inget kollionsljud att höras, men det kan jag stå ut med, eftersom spelare vanligtvis inte gör sådant.


9 december 2011, 23:58
Medlem
Inlägg Re: Bajs, brunnar och bibliotek (samt en och annan munk)!
Idag har jag byggt om stora delar mentalt avvikande mycket för att förhoppningsvis spara några room brushes och för att terrängen helt enkelt skulle bli roligare (någon fnissade konstant i bakgrunden). Några room brushes sparades och terrängen blev mycket roligare.


12 december 2011, 04:12
Medlem
Inlägg Re: Bajs, brunnar och bibliotek (samt en och annan munk)!
Jag börjar tröttna på "room brush"-fanskapet nu.

Jag har gjort klart så gott som alla interiörer, utom tre sluttande innertak, vilka jag dock förhoppningsvis kan få till - om room brush:arna räcker... Just nu försöker jag bygga om, så att antalet room brush:ar ska minska, men just nu hatar jag allt vad room brush:ar heter. Dessutom har jag kvar i princip alla yttertak: Jag har i och för sig fått till alla yttertak som spelaren kan beträda, men resten måste kanske skippa :x


19 december 2011, 02:49
Medlem
Inlägg Re: Bajs, brunnar och bibliotek (samt en och annan munk)!
Haha, ett innertak mindre, nu är det bara 3 kvar. Room brush-antalet är uppe i 1024, så nu måste jag återigen bygga om.


20 december 2011, 23:56
Medlem
Inlägg Re: Bajs, brunnar och bibliotek (samt en och annan munk)!
997 room brushes. Efter att ha byggt om en jäkla massa (samtidigt, och lite som en bieffekt, har jag fått till fler "entry points" och mer "roof-top action"), så har jag nu äntligen täckt alla interiörer och alla exteriörer som normalt kan beträdas av spelaren. Jag har 27 room brushes kvar, så jag kommer antagligen täcka de av de mindre viktiga taken som ligger väldigt nära beträdbara marker. Jag vill bygga en liten avlägsen skog också, så där kommer det gå åt några room brushes. Resten sparar jag tills vidare. Det värsta är gjort nu :)



...tror jag...



Dags för dusch och middag.


7 januari 2012, 00:40
Ny tråd Svara på tråd  [ 1197 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1 ... 22, 23, 24, 25, 26, 27, 28 ... 120  Nästa


Som gäst saknar du privilegier.