Ny tråd Svara på tråd  [ 14 inlägg ]  Gå till sida 1, 2  Nästa
Tråden där vi alla gemensamt hatar bowlande lokförare! 
Författare Meddelande
Medlem
Inlägg Tråden där vi alla gemensamt hatar bowlande lokförare!
Fy för alla dessa bowlande lokförare som väller in i städerna ibland till och med så ofta som varje hel och halvtimme. Det är skrämmande hur organiserat de väller in, nästan som att de alla följer en förutbestämd tidtabell och de slutar ju aldrig heller: Det fortgår dag ut och dag in! Deras liv går som på räls utan att de behöver lyfta ett finger, och det vet man ju hur enkelspåriga de är och hur de bara kör rakt fram utan att någonsin väja för något i deras väg - och på fritiden streakar de hela tiden, till och med inför sina barn.

10 december 2011, 17:48
Medlem
Inlägg Re: Tråden där vi alla gemensamt hatar bowlande lokförare!
Och här ett exempel på lögner som vi som sett sanningen kan råka ut för till exempel i intervjusituationer:
Citera:
-Du menar att bowlande lokförare slår en strike ibland när de bowlar!?
-Va? Nä? Vadå? Nej, de streakar, de klär av sig nakna. Hela tiden!
-Nu tror jag att du har missförstått.
-Inte alls, Kolla in avbowlat.nu, där kan du hitta flera utmärkta artiklar om bowlande lokförare som streakar.
-Men den sajten är ju skapad av dig och alla artiklar är skrivna av dig.
-Jag litar på att artikelförfattaren bara återger den absoluta sanning som andra medvetet förtiger.
-På scb.se sägs det att det inte finns något statistiskt underlag för att koppla ihop streakning med gruppen av bowlande lokförare.
-Det där är bara en massa PK-lögner påhittade av artikelförfattaren själv.
-Det är resultatet från en statligt beställd utredning.
-Alla som kan tänka själva vet med sunda förnuftet att det bara är vad Illumi... nej, jag menar PK-eliten vill få dig att tro.

10 december 2011, 18:10
Medlem
Håll fanan högt, kamrater! Bekämpa hotet från de bowlande lokförarna som väller in i våra städer och tvingar oss att färdas till andra städer där vi kan få nya intryck och kanske till och med slå oss lösa en lördagkväll. Städerna skall icke beblanda sig, men de bowlande lokförarna tvingar oss att ha roligt i en annan stad än vår egen: Detta måste bekämpas och det är upp till oss som den enda sanningens soldater att befria våra medbröder och medsystrar som ännu inte sett vad vi har sett och ännu inte vet vad vi vet. De kommer kanske vilja att fortsätta utvecklas som människor genom att färdas till andra städer och se andra sätt att leva, kanske kommer de att vilja fortsätta ha roligt i en annan stad än vår egen, men en dag kommer de att tacka oss för att vi begränsat deras liv och frihet. En dag ska stadsmuren, helt enligt medeltida mönster, bli vårt monument! Lägg första stenen idag, kamrater!

10 december 2011, 18:15
Medlem
Väl talat, broder!

Fast han Gustav på 9-tåget till Gävle är rätt juste.

10 december 2011, 18:30
Medlem
Ja, fan Gustav, han är ju så jävla skön. Han bjöd på riktig fint fyllefika en gång när jag var på väg hem efter en blöt kväll.

10 december 2011, 18:32
Medlem
Vafalls, kamrater! De bowlande lokförarna måste bekämpas, allihop!

10 december 2011, 18:33
Medlem
Ja, du har rätt, broder, de måste alla bekämpas - utom Gustav. Gustav är juste.

10 december 2011, 18:35
Medlem
Och hon den där unga tjejen på nattåget mot Gällivare, hon är ju så jäkla söt, henne tycker jag vi låter vara också. Hon brukar alltid få mig på bättre humör med sitt leende när jag åker hem från en dålig dag på jobbet.

10 december 2011, 18:37
Medlem
Jag funderar på att börja bowla, det verkar rätt kul.

10 december 2011, 18:41
Medlem
Men, kamrater, vad fan är det med er? :x :shock:

10 december 2011, 18:42
Ny tråd Svara på tråd  [ 14 inlägg ]  Gå till sida 1, 2  Nästa

Som gäst saknar du privilegier.