Ny tråd Svara på tråd  [ 22 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1, 2, 3  Nästa
Norska ställningar 
Författare Meddelande
Medlem
Inlägg Re: Norska ställningar
Schueberird skrev:
Vad du behöver är väl snarare en guide till din frus språk, eftersom du inte alls tycks förstå vad hon säger :roll:

Ät min skit din paranoida jävla nolla.

27 november 2011, 19:55
Medlem
Åhå, du bekräftar alltså min tes...

27 november 2011, 20:57
Medlem
Schueberird skrev:
Vad du behöver är väl snarare en guide till din frus språk, eftersom du inte alls tycks förstå vad hon säger :roll:

Det du håller på med kallas Projektion, en term inom psykologin för att beskriva hur en person som inte vill eller kan kännas vid sina egna svagheter, t.ex oförmåga att inleda och hantera ett förhållande, tillskriver andra personer dessa egenskaper för att försvara sin självbild.

27 november 2011, 21:38
Medlem
Äh, men lägg ner nu!
Båda två.

27 november 2011, 21:49
Medlem
Ron Jeremy skrev:
Schueberird skrev:

Det du håller på med kallas Projektion, en term inom psykologin för att beskriva hur en person som inte vill eller kan kännas vid sina egna svagheter, t.ex oförmåga att inleda och hantera ett förhållande, tillskriver andra personer dessa egenskaper för att försvara sin självbild.

Nu påminner du om Nasse Puh: Han brukade köra med samma typ av spegelargument (jag tror att han till och med hade lyckats lära sig samma term som du), men han var faktiskt rätt rolig ibland också - mmm, det var tider, det :)

CodeRedAlert skrev:
Äh, men lägg ner nu!
Båda två.

Äh, vi är ju knappt varma i kläderna - förutom RJ då, som tycks var lite varm i byxorna utan att veta riktigt var han ska göra av det.

27 november 2011, 22:23
Medlem
Har vi ingen slå sig på pannan-smiley?

27 november 2011, 22:28
Medlem
Schueberird skrev:
Nu påminner du om Nasse Puh: Han brukade köra med samma typ av spegelargument (jag tror att han till och med hade lyckats lära sig samma term som du), men han var faktiskt rätt rolig ibland också - mmm, det var tider, det :) .
Mmm, det var tider man inte glömmer i första taget.

27 november 2011, 22:34
Medlem
CodeRedAlert skrev:
Har vi ingen slå sig på pannan-smiley?

Bild

Oj, fel smiley...

Bild
Bild
Bild

27 november 2011, 22:49
Medlem
Ron Jeremy skrev:
Schueberird skrev:

Ät min skit din paranoida jävla nolla.

Allvarligt talat, så skrev jag som jag skrev enbart för "ditt eget bästa" (som det brukar heta): Du verkade behöva en påminnelse om vad du lovat tidigare.

27 november 2011, 23:11
Medlem
RJ, tvätta ur munnen med tvål och be om ursäkt - på norska.

28 november 2011, 00:11
Ny tråd Svara på tråd  [ 22 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1, 2, 3  Nästa

Som gäst saknar du privilegier.