Gör nåt åt det här med Moderator och Medlem, jag vill veta vem jag pratar med, om en
moderator går in i en tråd och modererar eller pekar med hela handen då är det ju så,
eller hur? men om samma moderator senare går in i tråden med nya inlägg ska man då
tro att det är som moderator eller medlem? det går inte alltid att veta.
Även om jag är kaxig, irriterande och dryg så finns det trådar som jag inte går in i p.g.a.
just det.
Det är dags att sluta slingra sig med att "det är jobbigt att ha två konton
", löjligt.
Ni modererar inte mycket, vilket är bra, så om ni loggade in med en vanlig användare så
är det ju inte så många ggr ni behöver byta till mod. Ni gör ju ett så bra jobb annars så
varför ska ni vara så jävla tjuriga och envisa när det gäller det här??????
Ni är ju fyra stycken! Dessutom Admin kan!!!!!!!!!!!
Jag kan argumentera med en mod men inte käfta emot, tycker det är fel, ni är ändå
ordningsmän/kvinnor, en vanlig medlem är det en helt annan sak.
Med tanke på att jag tycker så här vad tror ni nya som kommer hit känner? dom funderar
naturligtvis på vad dom får/törs/kan säga(med tanke på nyrekryteringen).
För att ta ett exempel som är som gjort för missförstånd, och obs! det är ingen speciell
moderator det handlar om utan ett grundläggande feltänk, systemfel.
http://www.aspieforum.se/viewtopic.php?f=5&t=3692Jag missförstod det här och det slutade med onödigt tjafs och det finns mycket värre
exempel, men det här är kort och pedagogiskt.
Risken finns att det blir ett helgrönt forum....
Det här handlar inte om att rätta småfel!!!!!!!!!!!!
Detta inlägg tillsammans med påföljande inlägg flyttades från tråden Moderator eller Medlem?, eftersom de båda trådarna behandlade samma ämne och det är bättre att ha hela diskussionen på samma plats. /S