Ny tråd Svara på tråd  [ 5079 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1 ... 100, 101, 102, 103, 104, 105, 106 ... 508  Nästa
Dagsform 
Författare Meddelande
Medlem
Inlägg Re: Dagsform
*hämta en lagom böjlig kvist från skogen*


9 november 2011, 15:21
Medlem
Inlägg Re: Dagsform
:D

Nu satte dåren igång igen: "Äh vafan, det får plats en fleshlight till, de har ju släppt en ny modell nu och allt, och då behöver inte Conny och Göran dela på en som hos Klas-Hans."

@CodeRedAlert:
Om en timme kan du börja.


9 november 2011, 15:23
Medlem
Inlägg Re: Dagsform
CodeRedAlert skrev:
Du bakar ju mycket - en kaka med något mindre gott i som den intet ont anande grannen bjuds på.


Snabbverkande laxermedel är ju det klassiska... Det gäller bara att veta vilken granne det är - om jag inte ska bjuda alla grannar på kaka...


9 november 2011, 15:42
Moderator
Inlägg Re: Dagsform
Kaka betyder ju "bajs" på en del språk (zum Beispiel Deutsch*), så du har alltid något att skylla på. "Uppsala" (Hoppsan) säger du då.

------------------------
* Särskilt äppelkaka lär vara populärt: "hästskitbajs" med grädde...)


9 november 2011, 15:58
Medlem
Inlägg Re: Dagsform
Klassikern i den mer bisarra hämd-svängen är väl att vänta tills det blir fryskallt (om man nu inte vill riskera sin fryshygien), kräkas på en plåt eller liknande och låta eländet frysa ordentligt. Nu har man en kaka som kan brytas i lagom stora bitar för att passa i grannens brevinkast... - "men, va fan! har nån spytt in i min brevlåda?" :10:


10 november 2011, 00:48
Medlem
Inlägg Re: Dagsform
:lol:


10 november 2011, 02:36
Medlem
Inlägg Re: Dagsform
Konstigt nog svängde jag ihop en hästskitskaka igårkväll. Den blev sådär eftersom sockret tog slut.

Idag mår jag nästan förträffligt.
Messmörsmacka, kaffe med mycket mjölk och vispgrädde samt datorstund med musik till.
Har tvättstugan igång och ska snart plocka med böckerna som ligger på vardagsrumsgolvet. Ingen aning om var jag ska ställa dem. Får ta och bygga en fuskhylla.

:P


10 november 2011, 11:44
Medlem
Inlägg Re: Dagsform
Böckerna flyttade till annat rum - ingen hylla.
Men jag mår fortsatt bra!

Hur är det med er?


11 november 2011, 13:11
Medlem
Inlägg Re: Dagsform
Det är fredag. Jag har nyttjat kollektivtrafik i nästan 5 timmar efter en arbetsvecka. Trött. Annars är det skit, som vanligt.


11 november 2011, 21:19
Medlem
Inlägg Re: Dagsform
5h?

Det hedrar dig dock enormt att förhärda att åka kollektivt istället för att prutta runt i en egen liten bil och förpesta världen.

Me like!

Dagsform: Svårdefinierad - kanske en blandning av lättnad/oro/ångest/framtidstro.

Inne i någon slags sovperiod. Har sovit hela dagen efter att ha lämnat barn till skolan.

Jag hibernerar igen.
Det är november.


14 november 2011, 16:29
Ny tråd Svara på tråd  [ 5079 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1 ... 100, 101, 102, 103, 104, 105, 106 ... 508  Nästa


Som gäst saknar du privilegier.

cron