Ny tråd Svara på tråd  [ 5079 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1 ... 99, 100, 101, 102, 103, 104, 105 ... 508  Nästa
Dagsform 
Författare Meddelande
Medlem
Inlägg Re: Dagsform
Jag hade tänkt få sova cirkus 7 timmar, men efter 5 börjar en klantig amatör till granne borra i väggen och fortsätter med det i 4 timmar. Jag är alldeles för trött för att gå upp, men kan inte heller somna om ordentligt på grund av den klantiga amatören, så jag låg bara och vred mig in och ut ur ytlig sömn och blev istället tröttare än innan. Till slut var jag ändå tvungen att gå upp.

Om grannen mot förmodan inte är en klantig amatör, då har han just borrat flera hundra hål i sin lägenhet - vad den klantiga amatören nu ska ha dem till (odla bin i väggen? gloryholes?). Om den klantiga amatören däremot är en klantig amatör, vilket han uppenbarligen är, då har det väl blivit typ fyra hål på lika många timmar. Ibland vilade sig den klantiga amatören i några minuter för att sedan attackera väggen igen.

Jag hade alltså egentligen tänkt gå upp tidigare och få lite saker uträttade, men nu blir det kanske inget av med det.


9 november 2011, 14:47
Medlem
Inlägg Re: Dagsform
Men vad lustigt!
Jag ska impersonate din klantiga granne här idag.

Du kan avreagera dig på mig.

-->Imitera, heter det tydligen. Förlåt Zombie men min afasi yttrar sig ofta genom att det rätta ordet uppenbarar sig på fel språk.


9 november 2011, 14:52
Medlem
Inlägg Re: Dagsform
Börja då inte klockan 9 på morgonen - efter att jag har gått upp är mer lagom.

Den klantiga amatören gjorde precis tvärtom: Började borra 9 medan jag fortfarande sov och slutade borra när jag gått upp; gör inte så.


9 november 2011, 14:56
Medlem
Inlägg Re: Dagsform
Jag ska hålla det i borrminnet.

Går det bra att börja borra om en timma ungefär? Tror att jag packat upp det sista då.

Men.
Jag hoppas att du tar i något mer kraftfullt och uttömmande när du verkligen behöver avreagera dig.
Inte bra att trycka ned ilskan över klantiga grannar. En bra idé kan vara att hämnas på något sätt - ett brev med hundbajs, färgmedel i tvättmaskinen eller dylikt.

:idea:


9 november 2011, 15:02
Medlem
Inlägg Re: Dagsform
Du bakar ju mycket - en kaka med något mindre gott i som den intet ont anande grannen bjuds på.


9 november 2011, 15:07
Medlem
Inlägg Re: Dagsform
Limma igen h*ns brevlåda?


9 november 2011, 15:07
Medlem
Inlägg Re: Dagsform
Spika igen ytterdörren?


9 november 2011, 15:07
Medlem
Inlägg Re: Dagsform
Införskaffa en tupp som gal precis utanför grannens fönster i en månad?


9 november 2011, 15:08
Medlem
Inlägg Re: Dagsform
Tvåla in trappstegen.


9 november 2011, 15:19
Medlem
Inlägg Re: Dagsform
Beställ en blottare som överraskar grannen på väg hem en kväll.


9 november 2011, 15:20
Ny tråd Svara på tråd  [ 5079 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1 ... 99, 100, 101, 102, 103, 104, 105 ... 508  Nästa


Som gäst saknar du privilegier.

cron