Ny tråd Svara på tråd  [ 48 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1, 2, 3, 4, 5  Nästa
Jag konfronterade min stalker 
Författare Meddelande
Avslutat konto
Inlägg Re: Jag konfronterade min stalker
Mats skrev:
Ufo skrev:
På vilket sätt skulle en diagnos på paranoia, stoppa hans stalker?

Jag tror inte på allt jag läser på internet.

Du är också en mjäkig svenssontoffelhjälte som gärna tar politiskt korrekt kuk i munnen. Det är därför du är moderator på AS-forum. Säger en del om hur mycket din åsikt är värd, dvs ingenting.

17 november 2009, 21:50
Medlem
Jag är övertygad om att du lider av paranoia och att den här stalkningen du spammar vartenda forum du är med på bara finns i din fantasi.

17 november 2009, 22:04
Avslutat konto
Mats skrev:
Jag är övertygad om att du lider av paranoia och att den här stalkningen du spammar vartenda forum du är med på bara finns i din fantasi.

Hannah var på riktigt. Att jag i April hittade en massa skit om mig och min familj utlagt av samma person på ett forum, när jag googlade mitt namn och användarnamn, var också på riktigt. Han trollar inte alltid vartenda forum jag är på men han läser slaviskt allt jag skriver och citerar sen ibland saker på andra forum. T.ex, dagen efter att vi diskuterat klasstillhörighet på AS-forum och jag använt uttryck som "klasslös" skrev killen en massa saker om att "fascister är klasslösa" på ett annat forum. Han har även flera gånger refererat till mig som "fascist" i de uthängningar han gjort. Paranoid? Ja kanske är jag det, men nyttigt paranoid.

17 november 2009, 22:45
Medlem
Jag googlade just på "klasslös" och fick över 6000 träffar. En googling på "fascist" gav c:a 5900000 träffar...

17 november 2009, 23:01
Medlem
Mats skrev:
Jag googlade just på "klasslös" och fick över 6000 träffar. En googling på "fascist" gav c:a 5900000 träffar...

Det var lustiga siffror du fick. Tro inte på allt du läser på internet.
Resultat 1 - 10 av ungefär 85 vid sökning efter "klasslös" fascist.

17 november 2009, 23:10
Medlem
Ufo skrev:

OJ!! Betyder det att Josef3 har ungefär 85 stalkers? :shock:

17 november 2009, 23:39
Medlem
Näh, det betyder att hans stalker är född ´85.

17 november 2009, 23:48
Medlem
Mats skrev:
Ufo skrev:

OJ!! Betyder det att Josef3 har ungefär 85 stalkers? :shock:

Det betyder att 5900000 var duktigt friserade siffror. Man skulle kunna tro du gått på lära hos någon finansminister.

17 november 2009, 23:51
Medlem
Ufo skrev:
Det betyder att 5900000 var duktigt friserade siffror. Man skulle kunna tro du gått på lära hos någon finansminister.

Om du läser Josef3s inlägg en gång till kanske du upptäcker att han bygger sin stalkerteori på att "stalkern" har hämtat ordet "klasslös" från en källa och ordet "fascist" från en annan källa. Båda dessa källor är enligt Josef3 förknippade med honom. Att jag då googlar på "klasslös" och "fascist" var för sig är relevant. Det är så Josef3 har ställt samman "beviset".

18 november 2009, 00:01
Medlem
sugmundfreud skrev:
Näh, det betyder att hans stalker är född ´85.

Och förmodligen är en ödla, eftersom V gick på 80talet.

18 november 2009, 00:05
Ny tråd Svara på tråd  [ 48 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1, 2, 3, 4, 5  Nästa

Som gäst saknar du privilegier.