Ny tråd Svara på tråd  [ 3347 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1 ... 128, 129, 130, 131, 132, 133, 134 ... 335  Nästa
Idag ska jag... 
Författare Meddelande
Medlem
Inlägg Re: Idag ska jag...
Idag skall jag bli klar med min nästa flytande kruka. Ett sexpack.


31 oktober 2011, 01:56
Medlem
Inlägg Re: Idag ska jag...
-hämta upp tvätten
-packa mer
-gräva fram och testa en svart, respektabel outfit
-sy ihop ett handtag i en väska
-mata barn
-lägga barn
-gå upp på vinden och inspektera samt förfäras
-bädda med rena lakan
-sova


31 oktober 2011, 18:54
Medlem
Inlägg Re: Idag ska jag...
Peka om en domän och sjunga lite kapten röd.

Jag säger en miljon nollor
Tillsammans kan dom aldrig bli en
Hur man än lägger ihop det får man bara en miljon idioter
En miljon nollor kommer aldrig leva som en




31 oktober 2011, 19:02
Medlem
Inlägg Re: Idag ska jag...
Klä på mig och två barn, lämna barn till fritids, åka och hämta nycklar till nya hemmet, åka hemåt och dirigera två vuxna virrpannor till och från herrekiperingen och till andra sidan staden.
Närvara iklädd osynlig sorgeflor, låtsasumgås på tvång, hasta tillbaka till rätt sida av staden, hämta hem barn, få i dem mat, packa mer, eventuellt åka till nya hemmet och inspektera läget, packa resten av bohaget.
Antagligen inte sova utan hålla på ända tills imorgon kl.8.00 när flyttfirman ringer på.

Och så fortsätter det så.
Det går bra nu, vinden har vänt?

Smultronmaräng.


1 november 2011, 08:00
Medlem
Inlägg Re: Idag ska jag...
Totalvägra! Tänker inte göra ett jävla skit.


1 november 2011, 10:42
Medlem
Inlägg Re: Idag ska jag...
CodeRedAlert skrev:
Klä på mig och två barn, lämna barn till fritids, åka och hämta nycklar till nya hemmet, åka hemåt och dirigera två vuxna virrpannor till och från herrekiperingen och till andra sidan staden.
Närvara iklädd osynlig sorgeflor, låtsasumgås på tvång, hasta tillbaka till rätt sida av staden, hämta hem barn, få i dem mat, packa mer, eventuellt åka till nya hemmet och inspektera läget, packa resten av bohaget.
Antagligen inte sova utan hålla på ända tills imorgon kl.8.00 när flyttfirman ringer på.

Och så fortsätter det så.
Det går bra nu, vinden har vänt?

Smultronmaräng
.

Allt före rödstilta lyckades jag med men sedan tog det tvärstopp. Slocknade och vaknade nyssligen och måste nog gå och lägga mig igen.
Tur att sambon matade avkomman så de kom i säng.

Vi flyttar IDAG.
:shock:

Godnatt.


2 november 2011, 01:54
Moderator
Inlägg Re: Idag ska jag...
Godnatt och lycka till. Jag finns med i anden. (Så träffar du någon i en damm på vägen så vet du...)


2 november 2011, 02:10
Medlem
Inlägg Re: Idag ska jag...
*skickar brödsmulor och lite gin till Zombie*


2 november 2011, 13:49
Medlem
Inlägg Re: Idag ska jag...
Lämna tillbaka gamla lägenhetsnycklar till hyresvärden.
Glömde bort det...

De är lite arga. :?


8 november 2011, 15:03
Moderator
Inlägg Re: Idag ska jag...
Hurpass arga har de rätt att vara? Har de varit justa med att medge brister och hjälpa er? Men även om de har det borde de väl kunna förstå att det finns lättare saker än att styra en barnfamilj i oplanerad panikflytt. Särskilt när det händer saker bland närstående samtidigt.


8 november 2011, 17:00
Ny tråd Svara på tråd  [ 3347 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1 ... 128, 129, 130, 131, 132, 133, 134 ... 335  Nästa


Som gäst saknar du privilegier.