Visa obesvarade inlägg | Visa aktiva trådar
Författare |
Meddelande |
CodeRedAlert
Medlem
|
Re: Vad har du gjort idag?
Vaknat. Ätit undermålig frukost, packat ned bättre frukost till barnen, väckt alla i familjen, laddat sambons mobil, kollat i reseplaneraren för hundrade gången.
|
1 november 2011, 07:52 |
|
|
CodeRedAlert
Medlem
|
Herreskegudprisanunnan osv.
Vi har faktiskt flyttat. Det börjar sjunka in nu. Mycket förvirrande och overkligt men samtidigt sant.
Och hör på det här då: Någon har väldigt nyligen klottrat CRA på husfasaden ovanför källaringången.
Mitt hus.
|
6 november 2011, 01:50 |
|
|
Zombie
Moderator
|
Du blir vår hedersindian i kanoten, Koden, så många fjädrar som du kan sätta i hatten för det här! Till och med huset välkomnar dig. (Hoppas du inte blev nojig bara, det låter ju nästan som en synkronicitet...)Får hoppas du kan vila upp dig nu... så gott det går iallafall.
|
6 november 2011, 02:34 |
|
|
sugmundfreud
Medlem
|
Jag har flyttat till min pappa idag.
|
7 november 2011, 20:17 |
|
|
Zombie
Moderator
|
Över vintern, eller tills ditt eget hus är torrt i källaren och har ett beboeligt rum, eller... ?
|
7 november 2011, 20:28 |
|
|
sugmundfreud
Medlem
|
Över vintern blir det nog definitivt. Vi kommer att jobba med huset, tilläggsisolera och så och jag vill nog ha även en fungerande toalett innan jag flyttar in. vad jag skall göra idag är: Ta det lugnt och icke trippa på tå alls!
|
8 november 2011, 17:02 |
|
|
Zombie
Moderator
|
Det låter förnuftigt. (Blev litet rädd att du hade gett upp...)
|
8 november 2011, 17:07 |
|
|
CodeRedAlert
Medlem
|
Packat upp alla lådor utom två som jag håller på med lite slött just nu. Fast nu ligger innehållet från tio lådor or so på vardagsrumsgolvet istället. Bokhyllan är upptagen av barnsaker så där kan jag inte lägga böcker längre...?
Garderoberna räcker inte heller till.
Bah.
Har ringt till folkbokföringen där de var helt konfunderade över min flytt och samtida namnbyte. Det är oklart om jag egentligen finns just nu.
De skulle ta reda på det tills på tisdag.
Tills dess lever jag enbart i anden.
|
9 november 2011, 14:46 |
|
|
Schueberird
Medlem
|
Jag började dagen med att lyssna till en klantig amatörgranne borra i väggen i fyra timmar.
|
9 november 2011, 14:50 |
|
|
Ufo
Medlem
|
Lyckats skriva min önskelista till tomten. Med lite tur kommer tomtemor och sprider glädje i början av nästa år. Det skulle vi allihopa vara värda.
|
24 november 2011, 00:34 |
|
|
Som gäst saknar du privilegier. |
|