Nu låter du lite som min underbara nya boendestödjare! Vi är indigobarn med en högre vibration...
Låtom oss förena världen.
23 oktober 2011, 23:50
Schueberird
Medlem
Re: Har det här forumet blivit bättre på sistone?
Vad fan är ett indigobarn egentligen? Finns det cyanbarn också? Cyanid vore väl i och för sig lämpligare...
I gymnasiet brukade jag alltid gå till Stadens bibliotek efter skoltidens slut och låna böcker om allt möjligt, bland annat om nå'n hinduisk yoghurts (eller varenuheters ) liv.
23 oktober 2011, 23:56
Schueberird
Medlem
En indigobarm kanske kan vara något?
23 oktober 2011, 23:58
CodeRedAlert
Medlem
Vad indigobarn är? Ingen aning.
Nu finns det kristallbarn också. Det låter som ett alternativt synsätt på den ökade populationen med npf-barn, det lilla jag läst.
Det som är karakteristiskt för indigobarnen är att de är självlärda och kan utan problem kopiera sin omgivning exakt eller kommer själv med idéer på hur man kan lösa situationer. Barnen provocerar ofta sin omgivning med sin uppenbara brist på respekt och deras utpräglade gränslöshet. De har exempelvis inte respekt för vuxna människor som inte respekterar sig själva.
Dessutom ska man tydligen vara född efter 1995.
Kan indigo ha något att göra med färgen på auran hos barn med ovanstående egenskaper?
24 oktober 2011, 00:07
Zombie
Moderator
Har också hört att "indigobarn" är något antroposofer kallar oss autister. Eller kanske mer de "lågfungerande". Det verkar i så fall mest som en bekvämt teoretisk projektion; åtminstone hyser antisarna i allmänhet ingen större respekt för dem som faktiska människor med förståndsgåvor och så, efter vad folk med god insyn har sagt mig.
24 oktober 2011, 02:40
nallen
Medlem
Ufo skrev:
Den här låten är bara så mycket nallen. [Jakob Hellman video]
Meningslös video till en bra låt av en underskattad artist med vedervärdig skjorta.
25 oktober 2011, 20:35
nallen
Medlem
Schueberird skrev:
nallen skrev:
Kan ingen bara ta bort flumkärringen?
Vem av dem?
Debbidoo givetvis.
25 oktober 2011, 20:36
Savanten Svante
Medlem
Schueberird skrev:
Dessutom ska man tydligen vara född efter 1995.
Vem har bestämt det, och på vilka grunder?
/svante som OXÅ vill vara blåmupp
25 oktober 2011, 21:13
Axolotl
Medlem
CodeRedAlert skrev:
Vad indigobarn är? Ingen aning.
Nu finns det kristallbarn också. Det låter som ett alternativt synsätt på den ökade populationen med npf-barn, det lilla jag läst.