Re: Skenautist begår udda våldtäkter i Göteborg
Fall 2 är kvinnohatare eftersom han blivit ratad och förnedrad av så många tjejer. Han har stora problem med sin manlighet eftersom AS får honom att känna sig omanlig. Iofs tror jag till stor del det handlar om hans personlighet. Han är helt enkelt oattraktiv både fysiskt och mentalt. Kan tänka mig att vissa hetero AS-män inte har så stora problem att få sex.
Att vara fysiskt attraktiv handlar om små detaljer, evolutionära, såsom doft, hud, längden på armar och ben etc, storleken på händerna, hur fyrkantiga eller runda leder man har etc. De som är oattraktiva kan aldrig bli attraktiva och i det stora hela, vice versa. Jag tyckte alltid själv jag var ful men tjejer och killar har gillat mitt känsliga, intelligenta, tjejjiga "emo" utseende. Såg som barn ut som en typisk cendréhårig, grönögd västeuropeisk aristokratglasögonorm med tjejhänder och mjuka, runda kroppsformer som en östasiat men med långa, smala, västeuropeiska drag, mörka ögonbryn etc och jag har alltid haft folk som tyckt jag varit snygg, oftast tjejer dock. Själv hatade jag mitt utseende tills jag hade haft kirurgi men det som gör mig attraktiv sitter inte i det jag förändrat kirurgiskt utan i medfödda egenskaper som är väldigt subtila. Så är det nog för alla.
Fall 2 är helt enkelt "ful", inte bara fysiskt, och kan därför inte få tjejer. Hans kvinnohat tyder på att det är en våldtäktsman under utveckling.