Ny tråd Svara på tråd  [ 4878 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1 ... 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27 ... 488  Nästa
Vad har du gjort idag? 
Författare Meddelande
Medlem
Inlägg Re: Vad har du gjort idag?
Jag har träffat min nya boendestödjare.
Hon var en riktig flumtant! Helt underbar.
Så jag gissar att vi inte kommer hinna göra annat än diskutera astrologi, rosenterapi, att allt är byggt av ENERGIER - även vi, EFT, visualisering och kroppens olika meridianer. Detta över en kopp helande te.

Och så avslutar vi varje session med seriös "tapping".

:08:

21 oktober 2011, 00:20
Moderator
Men det låter ju som en ljusning. :D
Se bara för Guds skull till att också sätta henne i hårt kroppsarbete med allt som inte behöver gås igenom så djävla noga.

21 oktober 2011, 00:41
Medlem
CodeRedAlert skrev:
Och så avslutar vi varje session med seriös "tapping".

:08:

21 oktober 2011, 01:01
Medlem
*Karate Chop*

Kom igen nu!

21 oktober 2011, 01:09
Medlem
Gått upp.
Spelat datorspel :ugeek:
Ätit

21 oktober 2011, 01:28
Moderator
CodeRedAlert skrev:
*Karate Chop*

Kom igen nu!
Gjort idag? Varit sjuk. Fortfarande. Försökt läsa saker utan att kunna koncentrera mig. Fortfarande. Lyssna? Uteslutet att ens försöka. Försökt göra annat och saknat energi eller motivation. Fortfarande. Konstaterat att snart är tiden slut utan att man har gjort något, hoppas bara det blir före katastrofen. Fortfarande.

21 oktober 2011, 01:36
Medlem
CodeRedAlert skrev:
*Karate Chop*

Bild

21 oktober 2011, 04:34
Medlem
:01:

Jag har bestämt mig för att tro på den där metoden. Amygdala har jag problem med, den gör inte som jag vill. Känslorna har tagit överhanden och grävt djupa spår och skapat sega, oböjliga nervbanor mellan pannloben och den så jag kommit helt ur kurs i min personliga utveckling.

Just nu sitter jag på biblioteket och har haft en timmes egen tid med datan, hallonsaft och nöt&bär mix.
Innan dess hade jag social samvaro till bristningsgränsen med grannbarnet och döttrarna över en frukost. Yngsta dottern fortsatte till grannbarnet och äldsta är på danskurs SOM TAR SLUT PRECIS NU!!
Hjälp.

:o

22 oktober 2011, 13:28
Medlem
^^Sedan gick det åt helvete som vanligt och blev bättre igen framåt kvällen. Allt som sig bör.

Idag har jag packat tre flyttlådor, ordnat med en jättehög papper, dvs. sorterat om dem i andra högar, fördelat om och "ordnat". :|
Sedan har jag försökt fylla i ny bostadsbidragsansökan men körde fast ganska omgående, fyllt i blankett för namnändring, flyttanmält och beställt eftersändning har jag också gjort.

Körde även fast i ett försäkringsärende för dotterns fingerfraktur eftersom försäkringsbolagets hemsida inte funkade. :05:

Alltid är det något.

9 dagar kvar till flytt and counting...

23 oktober 2011, 14:02
Medlem
Idag har jag ersatt Beate Grimsrud med Vilhelm Ekelund, tittat på nazistmöbler, handlat livsmedel, ljudlagt och byggt om lite.

24 oktober 2011, 23:49
Ny tråd Svara på tråd  [ 4878 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1 ... 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27 ... 488  Nästa

Som gäst saknar du privilegier.