Orkar inte gå genom något lösenordskrångel just nu. Den funkar inte alltså?
Knappen finns inte.
21 oktober 2011, 00:58
Zombie
Moderator
Re: Mitt nick.
Innan jag skulle skriva det där inlägget kontrollerade jag just den saken genom att logga ut och sedan in igen. Då fanns den. (Mac, Safari.)
Edit: Andra kontroll – fanns fortfarande. Åtminstone om man loggar in från knappen på överlisten.
21 oktober 2011, 01:01
Schueberird
Medlem
Skumt. inte hos mig (Firefox).
21 oktober 2011, 01:03
Schueberird
Medlem
Aha, du menade på den separata inloggningssidan: Det är ingen knapp; det är en länk
21 oktober 2011, 01:05
Zombie
Moderator
Okej din nörd, jag gick efter funktion och inte utseende. Hålla reda på alla facktermer...
21 oktober 2011, 01:07
Zombie
Moderator
Men alltså. Allvarligt talat. Fungerar den där "Jag har glömt mitt lösenord"-länken?
Jag tycker den är för viktig för att inte fungera – särskilt på ett forum som redan har problem med både aktivitetsnivån och sitt rykte bland åtskilliga trevliga före detta skribenter.
Det här glömda lösenordet är inte det första jag hör om, och de andra gångerna jag minns har "... och sedan har jag ändå glömt mitt lösenord" följt som bisak efter att man har ondgjort sig över stämningen här dåförtiden. En lösenordslänk som inte fungerar kan i den situationen bli det avgörande hindret mot att med stor försiktighet titta in igen och kanske se att stämningen är bättre nu.
22 oktober 2011, 17:58
Zombie
Moderator
Alltså förutom det mer närliggande att även andra kan glömma sitt lösenord.
22 oktober 2011, 18:06
Admin
Site Admin
Zombie skrev:
Fungerar den där "Jag har glömt mitt lösenord"-länken?
Ja, men den skulle kunna göras enklare att hitta. Jag för upp på "att göra listan" att lägga den även på index-sidan.
22 oktober 2011, 18:36
Zombie
Moderator
Ännu bättre!
22 oktober 2011, 22:05
Admin
Site Admin
Nu finns "Jag har glömt lösenord"-länken direkt på indexsidan.