Ny tråd Svara på tråd  [ 143 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 15  Nästa
Har det här forumet blivit bättre på sistone? 
Författare Meddelande
Medlem
Inlägg Re: Har det här forumet blivit bättre på sistone?
Nallen kan starta ett eget Nallenforum där endast Nallen diskuterar det som Nallen vill diskutera. :lol:

17 oktober 2011, 21:44
Moderator
Eller så kanske gubar och käringar och allt däremellan kan försöka samsas, både inom och mellan grupper? Eller bara låta bli att mucka med varandra offentligt?

18 oktober 2011, 00:35
Medlem
Inte den blekaste. Lite tramsigt kan det väl vara, inte alltid någon med den mest seriösa inställningen börjar skriva massa inlägg fulla av text, men det är helt ok imo.

T.om Krigis skrev på det andra stället att det här ett mobbarställe så jag antar att min uppfattning är lite skev eller så är det fördomar..

18 oktober 2011, 02:14
Medlem
Om Krigis tycker att det här är ett "mobbarställe", då borde han väl ha trivts bra här.

18 oktober 2011, 02:45
Medlem
Jag kan ta att det skrivs ointressanta inlägg men det är slöseri med energi, bandbredd och tid när det dagligen skrivs tiotals helt innehållslösa inlägg.

18 oktober 2011, 19:04
Medlem
TEST: Jag tänkte försöka skriva ett fullständigt innehållslöst inlägg...här kommer det:

18 oktober 2011, 21:46
Medlem
:D @ Debbido.
Men han lyckades ju med konststycket själv också.
Se här bara:
nallen skrev:
Jag kan ta att det skrivs ointressanta inlägg men det är slöseri med energi, bandbredd och tid när det dagligen skrivs tiotals helt innehållslösa inlägg.

Inte mycket substans i den.

18 oktober 2011, 21:57
Medlem
Bild

18 oktober 2011, 23:48
Medlem
Schueberird skrev:
Om Krigis tycker att det här är ett "mobbarställe", då borde han väl ha trivts bra här.
Ja han har sina sidor han :lol:

19 oktober 2011, 00:10
Medlem
CodeRedAlert skrev:
:D @ Debbido.
Men han lyckades ju med konststycket själv också.
Se här bara:
nallen skrev:

Inte mycket substans i den.

Jo men, om man ska analysera den här meningen (eftersom aspiesar gillar sånt :) ) så finns det viss substans i meningen:

- inlägg, i skorna, kan få halta människor att studsa fram!
- energi - ett mycket laddat ord!
- om bandbredd har med bredband att göra så ääääääääääääääääääääälskar vi ju det och kärlek är inte meningslöst. :09:
- tid, ett kort ord som ofta ingår i poesi och sång.

Det är nog svårt att skriva ETT helt meningslöst inlägg... :roll: Men det är lättare om man skriver SEX. Mer substans och laddning då.

22 oktober 2011, 01:10
Ny tråd Svara på tråd  [ 143 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 15  Nästa

Som gäst saknar du privilegier.