Falaffel, grönsaksbiffar, ja förlåt jag sade biff, bönröra, chili sin carne, svampgryta, Och så försöker jag att ofta ha ägg och grädde i maten för proteinets skull då jag är lakto ovo vegetarian. Fast nu är jag ju inte det längre, nu äter jag ju en del kött så nu är jag ingenting.
Jag tycker ens avföring luktar jävligt illa när man har ätit stora mängder kött. Förr kunde man liksom sitta på wc och tänka faan, inte så illa, luktar ganska gott! Men nu, tvi vale!
Meen, eftersom jag är för sjuk för att orka laga särskilt avancerad mat mat och inte ens har ett eget kök så känns det ändå bra att äta lite kött. Ett lätt sätt att få i sig tillräckligt med protein, tex ta en falukorv och äta rå som Kikki Danielsson. Jag sväljer äckliga saker utan att andas genom näsan, tex en del köttfärs smakar inte mumma. Men håller man andan och har mycket ketchup på går det. Jag åt inte ens ketchup förut! Nu äter jag det ofta. För att dölja skitsmaken.
Jag var vegetarian för att kött har äcklig konsistens och smakar skit med några undantag. Men, folk tycks ha lättare att acceptera mig nu när jag är kinkig med maten istället för vegetarian. Alltså de kan lättare tolerera att jag äter kyckling men inte älg tex.