Ny tråd Svara på tråd  [ 55 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1, 2, 3, 4, 5, 6  Nästa
Bra slogans för det här forumet? 
Författare Meddelande
Inaktiv
Inlägg Re: Bra slogans för det här forumet?
Kanske bäst vi håller oss åt det "coola" hållet då! Utan slogan och maskot som heter Tesla.
:07:

6 oktober 2011, 19:48
Medlem
Säg inte att vi har en maskot som heter Tesla. Har vi det? Alltså det skulle icke förvåna mig, stjärtburgare i sitt esse kan hitta på vad som helst!

7 oktober 2011, 15:24
Medlem
Det är klart att vi har en maskot som heter Tesla - och om vi inte har det (vilket vi naturligtvis har), så måste vi genast skaffa det (som vi redan har) :ugeek:

Förresten var det ju du som kom på den bästa slogan:
"Det är töntigt med slogans!" ;)

7 oktober 2011, 16:51
Moderator
För aspigt för slagord.

7 oktober 2011, 18:28
Medlem
Ju Aspiegare desto bättre.

16 oktober 2011, 21:51
Medlem
Om vi inte ska ha teslor så tycker jag vi ska ha tesslor!

Citera:
Tessla (engelska woozle) är ett fiktivt djur som karaktärerna i A. A. Milnes böcker om Nalle Puh talar om, men aldrig råkar på. Ordet dyker upp i det tredje kapitlet i boken Nalle Puh, där Puh och Nasse tror sig vara nära att fånga en tessla. Det visar sig dock att de spår i snön som de följer tillhör dem själva. Eftersom snöspåren är olika anar Puh och Nasse att det utöver tesslor också finns tasslor (engelska wizzles).

17 oktober 2011, 03:18
Moderator
Var det inte en heffaklump de letade efter? Fast det var nog med en annan sensmoral/poäng om jag tänker efter. Och kanske var det den som de befarade skulle fånga dem?

18 oktober 2011, 00:38
Medlem
sugmundfreud skrev:
Säg inte att vi har en maskot som heter Tesla. Har vi det?
Bildsöker du på (tesla tower) så tror jag du finner en del maskot material att rekommendera oss. 8-)

18 oktober 2011, 01:02
Medlem
Nej, vi kan inte ha en penisatrapp som maskot. Det vore vulgärt. Bild

18 oktober 2011, 09:39
Medlem
"Facebook för aspiewannabes." :twisted:

Förresten behövs det en svensk motsvarighet till ordet "wannabe", men jag kan inte komma på något bra just nu.

4 juli 2013, 05:38
Ny tråd Svara på tråd  [ 55 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1, 2, 3, 4, 5, 6  Nästa

Som gäst saknar du privilegier.