Ny tråd Svara på tråd  [ 15 inlägg ]  Gå till sida 1, 2  Nästa
Okontrollerade utbrott 
Författare Meddelande
Medlem
Inlägg Okontrollerade utbrott
Är det någon mer än jag som ibland får fullkomligt knäppa raseriutbrott? Helt okontrollerade
är de egentligen inte för jag släpper bara lös det när jag är ensam, de har minskat mycket
med åren men idag var det dags:
Satt och åt lunch, en rulle Ballerina kakor, då har en kakjävel fräckheten att ramla ner på
golvet och rullar dessutom iväg när jag ska hämta den, då brast fördämningarna :05: ,
förbannade kakjävel ifrån helvete stanna din satans jävla fittkukskaka! tror du att du kommer
undan ditt helvete? du ska ätas upp så ta mig fan, om du så är så innihelvete full av hundhår
att du ser ut som en tennisboll ditt as, stanna din jävel!....bl.a bl.a bl.a.
Naturligtvis inser jag hur fånigt jag beter mig, men det jag vill komma fram till är att det känns
väldigt skönt efteråt :D . Någon fler som beter sig på liknande sätt?

7 oktober 2011, 13:51
Moderator
Inlägg Re: Okontrollerade utbrott
Jodå. Energireserver, frustrationstoleranser och tålamod redan permanent övertrasserade i en värld där man måste famla runt i blindo. Och före aspergerdiagnos och skyddsåtgärder (som dock i sig försvagar en) få skit för det av alla andra. Kallas "autistiska utbrott", på engelska "autistic tantrum" – jo, om det åtminstone hade med tantra att göra; fast en del har väl hittat tanter att skylla ifrån sig på.

Fast skönt efteråt... måste jag fundera på. Har nog aldrig unnat mig det isåfall eftersom man är så itutad att sånt ska man skämmas för.

7 oktober 2011, 14:06
Medlem
Ja absolut.
Fast jag behöver inte vara ensam för att få verbala utbrott, smilande försäljare och radiotjänst är duktiga på att locka fram det hos mig.

Och det känns så himla skönt efteråt så det är svårt att finna ord.

7 oktober 2011, 19:28
Medlem
Utbrott?
Förekommer, ja.

8 oktober 2011, 00:47
Medlem
Jag får aldrig några utbrott, varken av aggression eller annat. Blir irriterad på folk som får det i olämpliga situationer, exempelvis folk som börjar skrika och ringa grisen när jag vill att de ska betala för vad de stulit av mig.

8 oktober 2011, 01:17
Medlem
Yetin skrev:
Jag får aldrig några utbrott, varken av aggression eller annat. Blir irriterad på folk som får det i olämpliga situationer, exempelvis folk som börjar skrika och ringa grisen när jag vill att de ska betala för vad de stulit av mig.
Fjant.
Det där var så projicerat att tom du borde se hur larvigt det ser ut.

8 oktober 2011, 01:23
Medlem
oja, fast som tonåring trodde jag att de många utbrotten berodde på alla hormoner jag hade i kroppen, både de naturliga och de extra jag fick i mig i tablettform
problemet var att jag fortsatte att få utbrott även efter jag slutade med tabletterna och slutade att vara tonåring, även om jag inte fick lika många utbrott längre

de har minskat under åren men morsan brukar kunna se på mig när det är på gång och fräser åt mig så jag blir så arg att jag börjar storgråta, då minskar pressen och jag får inget utbrott och morsan brukar alltid bjuda mig på nåt gott efteråt fast hon uppför sig normalt, jag hatar att få medkänsla nämligen

10 oktober 2011, 02:00
Medlem
Jag stängde av min ilska i unga år för att skydda min omgivning.

10 oktober 2011, 02:40
Medlem
Schueberird skrev:
Jag stängde av min ilska i unga år för att skydda min omgivning.

Men Schueberird var gör du av all din ilska? jag tycker att du borde explodera till slut
om du inte "släpper ut" den på nåt vis?

10 oktober 2011, 13:07
Medlem
Jag har precis börjat jobba med att slippa ifrån utbrotten.
Istället för utbrott ska jag distrahera mig genom att lukta igenom alla schampoo/balsamflaskor i badrummet eller krama ett träd.

10 oktober 2011, 14:58
Ny tråd Svara på tråd  [ 15 inlägg ]  Gå till sida 1, 2  Nästa

Som gäst saknar du privilegier.