Ny tråd Svara på tråd  [ 3123 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1 ... 100, 101, 102, 103, 104, 105, 106 ... 313  Nästa
Den stora nonsenstråden 
Författare Meddelande
Inaktiv
Inlägg Re: Den stora nonsenstråden
Schueberird skrev:
Med högenergilasern blir det splitterfritt :)

P.S.
Gör det något om ölen rinner ut vid delandet?
D.S.

Nej såklart inte. Jag är inte pedantisk längre.
:02:

7 oktober 2011, 03:50
Inaktiv
Inlägg Re: Visste ni...
Zombie skrev:
Incognita skrev:
.
Och i den vevan var det några som gick över Gibraltar sund. 711 har jag bestämt för mig. Mitt minne vill få det till spanjorerna, men jag har ett vagt minne att någon förklarade för mig att detta var befängt förvrängt i mitt minne någon annan gång när ämnet av någon underlig anledning kom på tal. Någon som vill bistå med lite klarhet här? Anyone?
Morerna som erövrade det visigotiska (västgotiska) kungariket i Spanien. Och stoppades 732 vid Poitiers av Karl Martell (Hammaren) från att fortsätta in i Frankrike, men inledde den iberiska halvöns kulturella och intellektuella blomstringstid (även om inte heller goterna hade varit sådana barbarer de, som germaner, gärna framställs som).

Ja synd att inte "morerna" erövrade Frankrike också och styrde Europa nu. Jag skulle personligen fnissa om de flesta kvinnor på stan hade slöja och fick stryk varje vecka av sin man.

LÄNGE LEVE MUHAMMED, MÖRDAREN, HORBOCKEN, SLAVDRIVAREN!'
:02:

Hehe

Är ironisk nu. Jag hatar Muhammed och alla som inte gör det är mänskligt avfall. Han sålde småbarn som slavar bland annat...

Väx upp och sluta se "Muhammed" som nåt ens i närheten av godhet.

http://sv.wikipedia.org/wiki/Muhammed

"Det var i samband med dessa konflikter som Muhammed lät avrätta alla män i den judiska stammen Quaraizah och sålde deras kvinnor och barn som slavar."

Muhammed var grovt kriminell och ett avskum som jag personligen skulle vilja skära i bitar med min morakniv.

7 oktober 2011, 04:44
Inaktiv
Muhammeds, den kriminella djävulen, religion spreds med terror. Armeer dödade folk som vägrade omvända sig. Massakrerade dom.

Jag har märkt att Aspergare verkar vara mer vänligt inställda till Islam än andra.

Islam är den värsta religion som uppkommit sen 600 e.Kr troligtvis.

Själv vill jag inte sitta om 20 år med en kniv mot strupen och säga "NEJ JAG HATAR ISLAM DÖDA MIG".

Islam spreds med terror från början. Det är en religion som gör mig spyfärdig.

7 oktober 2011, 05:03
Inaktiv
Jesus var en god man. Han predikade fred och förlåtelse. Han var ingen massmördare. Hans efterföljare förföljdes i minst 300 år för sin tro. En tro på kärlek.

Därefter politicerades kristendomen delvis när den romerske kejsaren lät döpa sig.

Jesus står för kärlek och förlåtelse.

Muhammed är en symbol för mänsklig ondska. Därför kan inte muslimer leva i fred någonsin, därför att deras satanistiske kultledare var satan.

Koranen är en värdelös bunt toapapper som borde brännas. En psykopats insats i manipulering. Bränn skiten!!

Moderator: Incognita
Här någonstans tycker jag att du går över en gräns. Kritiska reflektioner kring religioner och deras yttringar är viktiga, men det här är respektlöst mot hela folkgrupper. Personligen reserverar jag mig.

En Ful Ruta - endast på Aspieforum.

7 oktober 2011, 05:14
Medlem
Mitzi skrev:
Samma här, ufo:

Fråga: Am I stupid?
Svar: Yes, you are stupid.

Fråga: Am I very stupid?
Svar: Yes, you are.

Fråga: Am I extremly stupid?
Svar: Yes, you are.

Fråga: Will I ever be a Nobel prize winner?
Svar: Yes, you will.

Hmmmm...... :roll:

"Everyone is a genius. But if you judge a fish on it's ability to climb a tree, it will lead its whole life believing that it is stupid."~Einstein

7 oktober 2011, 06:55
Medlem
treeman skrev:
Jesus står för kärlek och förlåtelse.

Muhammed är en symbol för mänsklig ondska.
Är det därför som kristna med råge överträffar muslimerna i antal mord på icketrogna?

Tvivlar starkt på att våld, mord, krig och allmän förföljelse är kärlek.

7 oktober 2011, 08:51
Medlem
Jag vet inte om det finns någon religion som är fri från förtryck. Inte ens Dalai Lama är ju så god som han vill framstå som (homofob, misogyn och karmatroende som han är).

7 oktober 2011, 09:18
Medlem
Nej, inte ens hinduism är så oskyldigt och kärleksfullt som man tror.

7 oktober 2011, 10:21
Moderator
Inlägg Re: Visste ni...
treeman skrev:
Ja synd att inte "morerna" erövrade Frankrike också och styrde Europa nu. Jag skulle personligen fnissa om de flesta kvinnor på stan hade slöja och fick stryk varje vecka av sin man.
Om vi ska fortsätta tala icke nonsens här så ska du ge fan i att läsa in saker jag inte skriver. Har du något att invända mot det allmänt vedertagna historiska faktum jag däremot nämnde kan du ta upp det.

Vill du utvecklas som människa kan du ju fejsa det ständigt aktuella faktum att även den här saken är mer komplicerad än vad som är bekvämt för dig.

7 oktober 2011, 11:44
Medlem
Det ska tydligen ha funnits en sorts nattklubb av det obskyrare slaget i Uppsala en gång i tiden:
https://www.flashback.org/t1390445

8 oktober 2011, 04:05
Ny tråd Svara på tråd  [ 3123 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1 ... 100, 101, 102, 103, 104, 105, 106 ... 313  Nästa

Som gäst saknar du privilegier.