Visa obesvarade inlägg | Visa aktiva trådar
Författare |
Meddelande |
Josef3
Avslutat konto
|
Re: Vad tycker ni om detta?
Det kan jag hålla med om, iofs är du inte en riktig aspergare. Du är som aspergerforumtöntarna, dvs folk som söker en NT-gemenskap men för töntar. Det de flesta aspergarna där, och många här, sysslar med är ju NT-gemenskap. Jag känner direkt vilka som har riktig AS och vilka som inte har det. Sanive och några till är riktiga aspergare, du, Pemer och Inger däremot är det inte.
|
12 november 2009, 00:31 |
|
|
Josef3
Avslutat konto
|
Du är självdiagnostiserad, dvs tönt. Du är en cancer som är skadlig för riktiga aspergare. Att jag ens svarar på vad en självdiagnostiserad skriver förvånar faktiskt mig själv. Det måste bli slut med det. Jag har inget att säga en NT-gris som du.
|
12 november 2009, 00:33 |
|
|
Savanten Svante
Medlem
|
Vem var okunnig och självcentrerad sade du?
|
12 november 2009, 00:34 |
|
|
Josef3
Avslutat konto
|
Jag, som äkta autist, har hela mitt liv tvingats slåss för min överlevnad. Försvara min rätt till existens. Det är något ni inte kan sätta er in i överhuvudtaget. Ni har ingen erfarenhet av det eftersom allt ni är, och vill vara, är lätt efterblivna NT'are. Skenautistser som kapat begreppet "AS" och osynliggjort den minoritet som verkligen har AS, på riktigt.
|
12 november 2009, 00:37 |
|
|
Savanten Svante
Medlem
|
och trots att vi är svin och ska mördas, och du inte har nåt behov av gemenskap hänger du ändå med oss?
|
12 november 2009, 00:38 |
|
|
Ufo
Medlem
|
Åhh vill du inte vara hos oss o leka i sandlådan? Gulligull.....
|
12 november 2009, 00:40 |
|
|
Josef3
Avslutat konto
|
Asmix har troligen någon form av personlighetsstörning eftersom han söker identitet genom självdiagnostisering. I sin självgoda NT-värld tror han säkert att det är en "komplimang" för aspergare att han själv anser sig vara AS, ungefär som en okunnig imperialist ser på sig själv när han besöker ett uråldrigt land mycket rikare på historia och kultur än hans eget. Taffligt okunnigt och svinigt.
Asmix inställning är verkligen bottenskrapet av identitetslöst NT-beteende.
|
12 november 2009, 00:40 |
|
|
Savanten Svante
Medlem
|
I en annan tråd skriver du om brist på respekt...
|
12 november 2009, 00:41 |
|
|
Josef3
Avslutat konto
|
Ni är tjuvar och angripare, ska sånt respekteras? Ni stjäl aspergerbegreppet trots att ni uppenbarligen inte vet vad riktig autism är.
|
12 november 2009, 00:42 |
|
|
Savanten Svante
Medlem
|
Angripare? Vem är det som svamlar om att döda grisar hela tiden?
|
12 november 2009, 00:43 |
|
|
Som gäst saknar du privilegier. |
|