Ny tråd Svara på tråd  [ 44 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1, 2, 3, 4, 5  Nästa
Gillberg 
Författare Meddelande
Moderator
Inlägg Re: Gillberg
Mitzi skrev:
Zombie är arg!

Allt är//var bara ironi... :lol: Men all right, ska vi vara PK i fortsättningen? Då blir alla snälla & glada! :07:
Inte lätt att veta om det var ironi när nätet är fullt med folk som säger samma saker på blodigt allvar (varav de flesta inte var med och de som var med bara kom i kontakt med diktaturvänstern eller liknande galningar – som om det inte skulle ha funnits några sådana på högerkanterna sedan dess).

Men kallar du mig eller diverse andra personer som ser och tänker själva och just därför inte tycker likadant som "PK"-skrikarna för "PK", och dessutom antyder att det skulle vara vi som vore åsiktsförtryckare, då blir jag arg...

5 oktober 2011, 17:55
Moderator
... vilket du också skulle bli om folk stängde sig för diskussion med dig genom att underkänna hela din iakttagelse- och tankeförmåga, samtidigt som de beskyllde dig för att omöjliggöra diskussionen genom åsiktsförtryck (och ofta också beskyllde dig för de mest absurda onda motiv).

Så jag hoppas det också var ironiskt; men jag tror inte det är min AS som gör det svårt att se om det är.

5 oktober 2011, 18:09
Medlem
Ber nådigast om ursäkt, men jag vet inte vad Du skriver om. Jag har f.ö. inte kallat Dig PK. Inbillning, min kära Zombie! Inte heller högerhök, vänsterörn, dårfink, smilfink, skata eller undulat (Melopsittacus undulatus - Ej att förväxla med Hobbit!). Se så, säg.... "Omelett!". :P

PS. An Aspie has sometimes a goofy kind of humour! :shock:

5 oktober 2011, 18:22
Medlem
Ska vi inte återgå till tråden "Gillberg" eller kommer vi inte längre innan rättegången är över? Jag stiger åtsidan så länge - Ej av feghet, mer av munhuggeri-fobi! :01:

5 oktober 2011, 18:30
Moderator
Mitzi skrev:
Jag har f.ö. inte kallat Dig PK.
Det skrev jag inte heller, så jag inbillar mig ingenting. Men det du skrev kunde bland annat tolkas så, och många har menat det så (mot mig och andra). Humor, visst, det har jag med, även i det här ämnet, men problemet var att jag inte såg (eller ser) några tecken på hur inläggen ifråga var tänkta att tolkas. Det är så mycket som är uppenbart för en själv som inte måste vara det tvärsöver nätet, och det skiljer sig också efter vad man har för erfarenheter.

Så. Nu kan jag återgå till ämnet. Men det skulle ha känts bättre om jag inte hade råkat knuffa undan någon annan.

5 oktober 2011, 20:22
Medlem
??????????????????

5 oktober 2011, 20:33
Moderator
Och jag begriper inte vad det är du inte förstår. Om det var det där med att råka knuffa undan någon annan så var det ett svar på ditt "Jag stiger åt sidan". Kan vi strunta i resten?

5 oktober 2011, 20:44
Medlem
Nääää... Det är det okontrollerade & obegripliga ordbajseriet mixat med obefogade, personliga påhopp. Jag drar från AspieForum nu. Må så gott och hej! :02:

5 oktober 2011, 21:00
Moderator
??? Vänta här nu, jag fattar ingenting! Nu har jag inte läst tråden från början, men kan det möjligen vara så att ingen har haft för avsikt att göra något påhopp på någon överhuvudtaget?

5 oktober 2011, 21:06
Medlem
Mitzi skrev:
Nääää... Det är det okontrollerade & obegripliga ordbajseriet mixat med obefogade, personliga påhopp. Jag drar från AspieForum nu. Må så gott och hej! :02:

Men? Vad? Näe?

Kom tillbaka, du får tillstånd att baka en tårta.

5 oktober 2011, 21:21
Ny tråd Svara på tråd  [ 44 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1, 2, 3, 4, 5  Nästa

Som gäst saknar du privilegier.