Ny tråd Svara på tråd  [ 44 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1, 2, 3, 4, 5  Nästa
Gillberg 
Författare Meddelande
Medlem
Inlägg Re: Gillberg
Du har alltså prövat :?

4 oktober 2011, 17:59
Medlem
Nej, jag är en av de som kniper ihop munnen och låter bli att svälja den smörja hon sprutar ur sig.

4 oktober 2011, 20:13
Medlem
Ufo skrev:
Schueberird skrev:
Å andra sidan kan man ju tänka sig att han kunde ha anonymiserat de data som han samlade in och därmed kunnat dela med sig av dem utan att bryta tystnadsplikten, fast det kanske inte gick att göra så i praktiken!?
Jag läste någon gång att de inte fick anslag för att tillsätta en tjänst för avidentifieringen.
Möjligheten fanns att lösa det, men ingen ville betala för merjobbet. Och domstolen tog bort möjligheten att vänta in pengar till ändamålet.

22hyllmeter blir många dokument att peta i. Någon som har någon uppfattning om hur många A4 ark i hårda pärmar det blir?

4 oktober 2011, 22:38
Medlem
chilehead skrev:
22hyllmeter blir många dokument att peta i. Någon som har någon uppfattning om hur många A4 ark i hårda pärmar det blir?

I en vanlig hård 70mm-pärm brukar det utan kångel gå in 400 blad (70g/m^2) kanske går det in 500 om man har tur med skrivaren.
22000/70 = 314 pärmar, alltså i runda slängar 130000 blad.
Det är ungefär 63 kartonger kopieringspapper :o

5 oktober 2011, 00:29
Medlem
Jösses vad dokumentförstörarna måste ha jobbat... Dag och natt... 24/7. För att inte tala om Gillbergs forskarassistenter! Dom måste väl än idag spy vid åsynen av ett A4-ark.

5 oktober 2011, 01:56
Moderator
Jo. Särskilt som det var sitt eget arbete de förstörde. Råmaterialet, och därmed möjligheterna att testa trovärdigheten, hos en stort upplagd långtidsundersökning. (Visst var den väl den i särklass största dittills i ämnet? Och inte avslutad än? Och har någon vågat göra något liknande sedan dess?)

5 oktober 2011, 02:05
Medlem
Ufo skrev:
Ron Jeremy skrev:
Eva Kärfve .........
............
hon skulle straffknullas tills hon höll käften.
Bild
Det känns som om jag vill stå över, inte min smak.
Varsågod hon är din :D

LOL! :lol: "Pass!" även från mig. Mitt testosteron vill liksom inte göra några trippel mollbergare vid åsynen av denna kvinna. Jag antar att tant Kärfve (f. 1949) är en överlevande och fortfarande aktiv 68-revolutionär. Åtminstone tyder den barnsliga aggressiviteten, mediahorandet och den hänsynslösa idiotenvisheten på det.

Kanske är tant Kärfve en ny liten Liza Marklund som ska pussla ihop ett kändisskap, grundat på samma typ av ihopfantiserat dravel som Marklunds förljugna "Gömd"

"Milde Herre i himlen, bevare oss arma Aspergerare och autister från socionomernas ( :04: ) raseri. Amen!" :(

5 oktober 2011, 03:01
Medlem
Vad är det för fel på er?!
Hon är klassiskt vacker med liten näsa, regelbundna drag och vackra ögon.
För att vara i tantåldern är hon väldigt välbevarad - om man nu ska vara så utseendefixerad.

Ni, däremot, är en samling hobbitar utan någon som helst sinne för estetik.
Jag tänker ta och grovt våldta er, en efter en, med en taggig batong.

Är vi överens?

Om inte - tänk en stund innan ni sågar en kvinna för hennes utseendes skull.
Muppar!!!

Hennes ideologiska övertygelse är en annan sak. Den har inget med hennes utseende att göra.

5 oktober 2011, 12:01
Medlem
CodeRedAlert skrev:
Vad är det för fel på er?!
Hon är klassiskt vacker med liten näsa, regelbundna drag och vackra ögon.
För att vara i tantåldern är hon väldigt välbevarad - om man nu ska vara så utseendefixerad.
Mycket möjligt, men hon fortfarande inte min smak.
Hon har helt enkelt inte det där lilla extra jag vill se hos en kvinna.

5 oktober 2011, 12:32
Medlem
Hobbitar? Vi har alltså stora fötter och bor i hus med runda dörrar, skrattar gärna och dansar och ställer till med glamman? Det låter inte som en helt fel tillvaro och, till yttermera visso, det är ju sant vad som sägs om korrelationen mellan storleken på en mans fötter (om han så är en hobbit eller inte) och hans lem, så jag klagar inte.

Att ha runda dörrar kan dock vara lite opraktiskt och ta onödigt mycket plats, så det tycker jag är lite småsint av dig att önska oss.

5 oktober 2011, 14:37
Ny tråd Svara på tråd  [ 44 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1, 2, 3, 4, 5  Nästa

Som gäst saknar du privilegier.