Jävla pissfan. Tror inte jag kan fisa i en burk i en månad. Ska ge svinet en burk rejäl människodynga i gasform!!!
2 oktober 2011, 03:36
Meppe
Medlem
Re: Den stora nonsenstråden
Hur många idioter ryms i ett kommentarfält? SvD har svaret.
2 oktober 2011, 13:16
Meppe
Medlem
Satt och stirra på lite statistik. Efter att ha skällt om att det fanns en värld före 1980 också (var hittar man 1900-idag för sverige?) kunde jag inte låta bli att undra var er massarbetslöshet är.
2 oktober 2011, 13:33
Ufo
Medlem
Om man en dag hittar en död val på badstranden, så vet man en sak som man inte skall göra.
3 oktober 2011, 16:07
Meppe
Medlem
Jag vill aldrig ha med SEB att göra. Det kan dom tacka texten om året för Berlinmurens fall på sidan 177 för.
Jo, förresten. Min bok från USA landa i postlådan idag. Den kunde inte ha haft bättre timening.
3 oktober 2011, 17:45
Ufo
Medlem
Konsten att trä gummit rätt. Sånt här är viktigt att kunna.
4 oktober 2011, 15:38
Schueberird
Medlem
Citera:
This video or group may contain content that is inappropriate for some users, as determined by the video uploader.
Möjligen för estetiskt sinnade dårå!?
Nåväl, han kommer nog lyckas en dag.
4 oktober 2011, 18:03
Ufo
Medlem
Schueberird skrev:
Citera:
This video or group may contain content that is inappropriate for some users, as determined by the video uploader.
WHAT? Gäller det där för filmen jag länkade till?
Nåja den visar hur en stolle kryper in i en ballong och släpper ut luften och fastnar, med problem att ta sig ut.
4 oktober 2011, 18:08
Schueberird
Medlem
Det går fortfarande att titta på videon här på aspieforum, men när jag klickade på den för att läsa kommentarerna var jag tvungen att logga in. Hans kalsonger skymtar ett kort ögonblick, så det kanske är det som anses olämpligt: Vi vet ju alla hur sexgalna kvinnor blir vid åsynen av ett par hängiga briefs.