Ny tråd Svara på tråd  [ 4878 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1 ... 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24 ... 488  Nästa
Vad har du gjort idag? 
Författare Meddelande
Medlem
Inlägg Re: Vad har du gjort idag?
Idag har jag rört på fläsket hela 17 km.
Känner mig duktig och har ont i fötterna.

29 september 2011, 16:10
Moderator
mogfelat skrev:
Var för mycket att hålla reda på. Missade stället där cykelbanan mjukt övergår i trottoar. Var en kant istället och i den vinkel med kanten som jag befann mig var det ett smärre under att framhjulet inte vek sig så att jag kraschade. Inte bra. Tog det väldigt lugnt.
Usch, det där känner jag igen *och ryser på*. Ta det försiktigt hörru.

29 september 2011, 16:37
Moderator
Jo, sjutton kilometer låter duktigt.

Vet inte om jag ens borde ta mig ut, men vädret lockar, även om jag undrar hur "naturlig" värmen är.

29 september 2011, 16:40
Medlem
Jag haj vajit på konfejens.

29 september 2011, 17:59
Medlem
sugmundfreud skrev:
[...] ja det är ju lättare åstadkommet än att borsta tänderna.

Fan om du inte har rätt, jag tycks ha legat av mig sen jag började få styrsel på tandborstningen :04:

29 september 2011, 23:20
Moderator
Badat min omplaceringskatt och känt mig elak... men det visade sig vara ett rimligt antagande att de plötsliga utbrott av svårartad allergi som tycks breda ut sig kring kattmadamen åtminstone delvis berodde på att hon inte kommer åt att tvätta sin runda lekamen. Sällan har jag sett ett helt badkar med vatten bli så grådassigt så fort!

Hoppas det hjälper bara. :? Jag är den tredje som försökt ta hand om henne men reagerat våldsamt allergiskt. Och vi gillar liksom varandra nu. Hon fräste inte ens under badet, än mindre klöste eller bet, trots såväl full panik som konstaterat lätt koleriskt temperament.

6 oktober 2011, 01:07
Moderator
Kanske gick hon t.o.m. ner ett hekto bara genom att bli av med alla dessa suspekta gråa partiklar? :P

6 oktober 2011, 01:08
Inaktiv
Jag VÄGRAR besvara denna borgerliga standardfråga. Jag tänker säga vad jag INTE gjort!

Jag har INTE tänkt mer än nödvändigt på bröstvårtor.
Jag har INTE planterat om min nyponbuske.
Jag har INTE trimmat mitt könshår i formen av ett hjärta.
Jag... jag JAG!
:07:

6 oktober 2011, 05:06
Medlem
Jag har vaknat! Utan att gå och lägga mig igen! :shock:

6 oktober 2011, 08:02
Moderator
Jag har lyckats få min son nästan i tid till skolan (med hjälp av taxi) - och det var tur det, eftersom de skulle åka på skogsutflykt. Han hann precis med.

*en lättnadens suck*

Fast utan den erforderliga ryggsäcken. :| Allting hamnar i skolan och försvinner någonstans. Någonstans har de antagligen ett litet domesticerat svart hål med förkärlek för utekläder och ryggsäckar.

---

Upptäckt en liten babysnigel på mitt skrivbord. Den klättrar nu uppför en volym av Self-help groups for coping with crisis, ett fjärrlån. Nehe, nu klättrar den ner igen. Eller vad sniglar nu gör. Sicken söt en!

6 oktober 2011, 09:41
Ny tråd Svara på tråd  [ 4878 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1 ... 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24 ... 488  Nästa

Som gäst saknar du privilegier.