Ny tråd Svara på tråd  [ 51 inlägg ]  Gå till sida 1, 2, 3, 4, 5, 6  Nästa
Vad tycker ni om detta? 
Författare Meddelande
Medlem
Inlägg Vad tycker ni om detta?
se länk (observera att det inte har med det gamla grollet mellan mig och Danne att göra, utan att det är UFO och brillmongot som är offren)

http://www.aspergerforum.se/tillfalligt ... t6591.html

/Stasi knackar på din dörr: samhällsomstörtande verksamhet och kritik mot regimen, det blir en fet varning!!! :roll:

Senast redigerad av ford 11 november 2009, 13:33, redigerad totalt 1 gång.

11 november 2009, 13:29
Medlem
Inlägg Re: Vad tycker ni om detta?
Det finns MYCKET goda skäl till en permanentbanning på Brillmongot.
Vi snackar helt andra grejer än svordomar nu...

11 november 2009, 13:33
Medlem
Ok, måste erkänna att jag inte är insatt i fallet, det jag reagerat på är att han uppenbarligen tilldömdes en månads avstängning för mer än ett år sedan, men fortfarande inte släppts in, samt att UFO tilldelades en varning för att han hade "fräckheten" att påpeka detta.

Oavsett vad Brillmongot ev hittat på för någon skit, så säger ju detta en hel del om rättssäkerheten samt yttrandefriheten på det andra forumet.

11 november 2009, 13:37
Medlem
Slåss inte mot väderkvarnar för min skull.
Jag var helt enkelt bara nyfiken, då det stod han skulle vara borta i en månad, men fortfarande bannad efter 14 månader.
Och h*n hade inte skrivt något efter sin banning, vilket fick mig att misstänka att det hela rörde sig om en miss. Dvs att de glömt bort att åter släppa in.
Men om krigarn är insatt i vad det rör sig om så vill jag gärna få min nyfikenhet stillad.

11 november 2009, 15:10
Avslutat konto
Jag tycker det var fel att jag bannades.

I och för sig så är Aspergerforum mestadels för feldiagnostiserade medelålders kärringjävlar. Det är inte ett riktigt aspergercommunity.

Folket som går på deras träffar verkar mer ha drag av lätt utvecklingsstörning än av autism. Finns säkert också en och annan instabil borderlinehora som vill tro att hon har AS.

11 november 2009, 17:15
Medlem
ford skrev:
Oavsett vad Brillmongot ev hittat på för någon skit, så säger ju detta en hel del om rättssäkerheten samt yttrandefriheten på det andra forumet.

njae yttrandefrihet handlar om att man inte skall kunna slängas i fängelse eller på annat sätt sanktioneras av en regering/stat.
Aspergerforum är inte någon representant för Svea rike, det är en social sammanslutning.

Josef3 skrev:
Jag tycker det var fel att jag bannades.

Eftersom Aspergerforum är en socialt baserad kanal, så är det inget konstigt alls att de slängde ut dig.
Ekvationen är enkel, Är man otrevlig mot människor så vill de inte umgås med en.

11 november 2009, 20:09
Avslutat konto
Jag är trevlig mot de jag anser vara värdiga. Aspergerforum är fullt av hjärnskadat smuts och vuxendiagnostiserade grisar utan existensberättigande.

Det räcker med att kolla igenom bildtråden för att inse att det inte är särskilt intressant folk. Missfoster hela bunten. Personligen tycker jag det är bra om såna råkar ut för tanter och om deras skenautistiska barn blir inlåsta och fördärvade av NT-psykiatrin. Kryper man för NT-samhället förtjänar man den behandlingen.

11 november 2009, 21:06
Avslutat konto
Får jag någon gång möjligheten att göra det utan att riskera rättsliga påföljder ska jag personligen döda alla vuxendiagnostiserade med AS.

11 november 2009, 21:12
Medlem
Josef3 skrev:
Jag är trevlig mot de jag anser vara värdiga. Aspergerforum är fullt av hjärnskadat smuts och vuxendiagnostiserade grisar utan existensberättigande.
Med andra ord var det inget konstigt att du blev bannad där.
Eftersom de mestadels är den kategori som du ogillar och därmed är otrevlig mot.
Då vill de ju inte ha med dig att göra.

11 november 2009, 21:15
Medlem
Josef3 skrev:
Får jag någon gång möjligheten att göra det utan att riskera rättsliga påföljder ska jag personligen döda alla vuxendiagnostiserade med AS.

Sådana som jag då.

11 november 2009, 23:42
Ny tråd Svara på tråd  [ 51 inlägg ]  Gå till sida 1, 2, 3, 4, 5, 6  Nästa

Som gäst saknar du privilegier.