Visa obesvarade inlägg | Visa aktiva trådar
Författare |
Meddelande |
Zombie
Moderator
|
Re: Fler smileys?
Instämmer med både Sugis och Coggis. Men varför heter den Arvidsjaur? Nåt slags "pissa mig i fickan så får du en femma"-bonnighet bara, eller något roligare?
|
26 september 2011, 18:39 |
|
|
CodeRedAlert
Medlem
|
En vanlig hjärtsmiley, tack. Röd. Inget ansikte.
|
26 september 2011, 20:42 |
|
|
Zombie
Moderator
|
Ja, herregud. Är jag hjärtlös som glömde den?
|
26 september 2011, 20:45 |
|
|
sugmundfreud
Medlem
|
Det var ett antal filmer som cirkulerade på internet där en kille från Arvidsjaur hade skickat videomeddelanden till en tjej. I en av filmerna gör han en sådan där min och säger "schnygging". Han hade välmarkerade ögonbryn. Smileyn är typ en exakt kopia av denna kille. Filmerna brukar heta "till Malin". Om någon är nyfiken, kanske finns de att ladda hem ännu. Han gör helikoptern på en också.
|
27 september 2011, 13:44 |
|
|
Schueberird
Medlem
|
Jag funderar på om man kunde ersätta detektiven med en statisk variant. Jag blir väldigt distraherad (och i det närmaste hypnotiserad ) av att förstoringsglaset hela tiden rör sig och jag väntar på att det ska stanna famför ögat. Fungerar den statiska varianten? Jag överlever förstås utan ändring. En pekpinnesmiley vore trevligt.
|
27 september 2011, 13:50 |
|
|
Zombie
Moderator
|
SugisAha. Lyteskomik typ... SchueberirdJo, jag ser den högra stilla. Kan ju nog vara idé att köra stilla smilisar just på ett NPF-ställe. Fast åskmoln, majarökare, gapskratt, rodnare?... det blir också mycket förlorade effekter. Hur är det med folks känslighet?
|
27 september 2011, 18:32 |
|
|
CodeRedAlert
Medlem
|
För min del får detektiven gärna hålla föstoringsglaset still framför ögat. Nu ser det ut som att han växelvis stoppar in den i huvudet, vilket känns makabert.
|
27 september 2011, 18:35 |
|
|
Schueberird
Medlem
|
För egen del finner jag enbart detektiven distraherande.
|
27 september 2011, 18:42 |
|
|
Incognita
Moderator
|
Statisk variant på detektiv istället är ett mycket bra förslag, tycker jag.
|
28 september 2011, 00:13 |
|
|
Schueberird
Medlem
|
Jag gillar detektiven, men jag gillar den så mycket att jag blir besatt av att titta på den. Det är väl kanske lite autistiskt av mig. Problemet med den statiska är kanske att man inte längre ser att det är ett förstoringsglas!?
|
28 september 2011, 01:48 |
|
|
Som gäst saknar du privilegier. |
|