Ny tråd Svara på tråd  [ 5079 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1 ... 92, 93, 94, 95, 96, 97, 98 ... 508  Nästa
Dagsform 
Författare Meddelande
Medlem
Inlägg Re: Dagsform
Nej... känner mig mest amorf tror jag.


24 september 2011, 17:50
Medlem
Inlägg Re: Dagsform
Inte hostat så mycket i natt, peppar peppar. Så nu är enda problemet att jag inte vill leva. Blev värre sedan jag kom på den flinka idén att sluta röka eftersom förkylningen ändå gjorde så jag ej kunde känna mentholsmaken. Så när blir man återställd efter att ha slutat röka? Alltså när slutar man leta gevärsammunition etc? Brukar alltid sluta röka automatiskt men denna gång tog jag ett beslut.


26 september 2011, 14:21
Moderator
Inlägg Re: Dagsform
*peppar lite tafatt*


26 september 2011, 14:32
Medlem
Inlägg Re: Dagsform
sugmundfreud skrev:
Inte hostat så mycket i natt, peppar peppar.
Trevligt att du är på bättringsvägar.

sugmundfreud skrev:
Så när blir man återställd efter att ha slutat röka? Alltså när slutar man leta gevärsammunition etc?
Jag kan hosta upp tjärsmakande slemklumpar än.
Slutade för snart 4 mån sedan.
Men det märktes en tydlig förbättring redan första månaden.


26 september 2011, 14:54
Medlem
Inlägg Re: Dagsform
Ufo skrev:
sugmundfreud skrev:
Så när blir man återställd efter att ha slutat röka? Alltså när slutar man leta gevärsammunition etc?
Jag kan hosta upp tjärsmakande slemklumpar än.
Slutade för snart 4 mån sedan.
Men det märktes en tydlig förbättring redan första månaden.

Å fan, så du lyckades sluta. Ducktigt! Ja jag får väl belöna mig själv med att köpa nåt för 1500:- om en månad då. Ebay here i come (fan det behövs en Arvidsjaursmiley).


26 september 2011, 15:00
Moderator
Inlägg Re: Dagsform
I form för mina gamla favoritjeans, dem som jag hade före mirtazapinet. :D Det var verkligen tajming, för inget annat var rent. Nu väger jag och min sjukligt feta omplaceringskatt tillsammans lika mycket som jag gjorde före ritalinet.


26 september 2011, 15:47
Moderator
Inlägg Re: Dagsform
Incognita skrev:
min sjukligt feta omplaceringskatt


Nu fick jag dåligt samvete. Hon är jättefin faktiskt. Och både nyfiken och smart. Men hälsomässigt är hon sjukligt fet.


26 september 2011, 15:50
Moderator
Inlägg Re: Dagsform
Incognita skrev:
*peppar lite tafatt*

Jag med. Vet hur det kan vara, men hur man översätter det i ord som verkar...

Säkert bra för dina sargade lungor att slippa rök, även om den inte var hela problemet.
(Du glömmer väl inte att forska i rematisten också?)


26 september 2011, 15:55
Moderator
Inlägg Re: Dagsform
Incognita skrev:
Incognita skrev:
min sjukligt feta omplaceringskatt
Nu fick jag dåligt samvete. Hon är jättefin faktiskt. Och både nyfiken och smart. Men hälsomässigt är hon sjukligt fet.

Tror jag man förstod. Och precis som du då, utom det sista...


26 september 2011, 15:56
Moderator
Inlägg Re: Dagsform
OK, nu blev jag generad. :lol: Men tack, för all del!


26 september 2011, 16:13
Ny tråd Svara på tråd  [ 5079 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1 ... 92, 93, 94, 95, 96, 97, 98 ... 508  Nästa


Som gäst saknar du privilegier.

cron