Vågar inte skriva så mycket då jag precis tog...eller faktiskt redan för en timme sedan minst! Sömniga piller alltså.
Är klarvaken. Men har läst det ni skrivit - och nu behöver jag hjärtsmileys, flera stycken.
En tanke: Plugga vidare kanske? A..rborist?
Gonatt!
17 september 2011, 00:47
Incognita
Moderator
Re: Vad har du gjort idag?
Det låter som att du är inne i en konstruktiv process? Vilket kan vara nog så tufft. Men ja, passa på nu att fundera över vad du verkligen vill!
17 september 2011, 12:57
mogfelat
Medlem
- Besökt Myrorna och köpt bordsdukar. - Storrengjort kattlådan (enligt ett sprillans nytt schema). - Spelat på mitt elektriska piano.
17 september 2011, 17:00
nallen
Medlem
Tvättat och därmed grälat med två olika grannar. *I hate people*
17 september 2011, 17:27
Meppe
Medlem
Skrivit prov i 5 timmar och 20 minuter.
19 september 2011, 17:47
Schueberird
Medlem
Idag plockade jag fram symaskinen och lagade mina kortbyxor (en spännrem hade lossnat). Jag har även byggt det mesta av ett hissystem.
22 september 2011, 05:16
Incognita
Moderator
Det var väldigt företagsamt!
Jag har gjort en del småsaker som jag länge har skjutit upp, men misslyckats med att ta itu med de stora sakerna som jag skulle göra idag.
22 september 2011, 18:27
Ufo
Medlem
Idag har jag varit ute på östersjön o fiskat med bror. Och förvånadsvärt så blev det inga missöden denna gång. Annars brukar vi vara som ett koncentrat av det här.
24 september 2011, 22:43
Schueberird
Medlem
Han i videon verkar ha lite problem och han är alltså programledare för ett fiskeprogram...
25 september 2011, 20:52
mogfelat
Medlem
- Sparkat upp såret på vänster lilltå igen. Lyckades sparka till en skåpdörr natten till fredag och halvt klyva tån. Blodade så inihelvete. Satte plåster runt hela tån. I lördags kväll lossnade plåstret. Det såg okej ut. Så idag kom jag åt något så att såret sprack upp och började bloda igen. Om jag går till doktorn måste jag bada först. Att bada innebär en logistisk mardröm som jag alltid skjuter upp, i det längsta.