Ny tråd Svara på tråd  [ 24 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1, 2, 3  Nästa
Nu bevisat: Vänsterväljare har lägre IQ 
Författare Meddelande
Medlem
Inlägg Re: Nu bevisat: Vänsterväljare har lägre IQ
Orion skrev:
Ville mest retas lite med tanke på allt vänsterfolk som frodas på forumet, även om det inte är lika extremt som på Aspergerforum.
Cheers :mrgreen:

Hmm, var det inte du som postade en artikel för länge sen som handlade om att det är en konspiration av onda hög-IQ personer som ligger bakom vänstern?

22 september 2011, 20:53
Medlem
Pliktverkets iq-test testar hur bra man är som soldat.

Då Einstein en gång iakttog hur en trupp soldater marscherade förbi anmärkte han:

”Den som finner nöje i att marschera i takt behöver ingen hjärna, förlängda märgen duger gott.”

Nu bevisat: Vänsterväljare har mer hjärna! :)

22 september 2011, 21:12
Medlem
Jag har gjort IQ-test under överinseende av psykolog och min IQ var klart över genomsnittet. Jag röstade på SD av känslomässiga orsaker, inte pågrund av dumhet. Jag hatar helt enkelt invandrare från mellanöstern och ser inte alls positivt på de förändringar en sådan invandring fört med sig.

22 september 2011, 23:49
Medlem
Jag ser inte mig själv som dum, och enligt accepterade metoder att mäta intelligens är jag inte heller dum. Jag ser mig snarare ungefär som verklighetens motsvarighet till de andliga och magiska raser som i fantasy alltid existerar som motvikt till de teknologiska. Enda problemet är att magi inte existerar på samma sätt i vår värld. Egentligen anser jag att jag är menad att ha en livslängd på flera tusen år och leva i ett väldigt traditionellt och oföränderligt samhälle i harmoni med naturen.

Jag skulle kunna tänka mig att vara en hamster eller pokemonliknande liten humanoid som ibland reste genom människornas värld men alltid återvände till något av de skyddade samhällen som beboddes av den egna rasen.

22 september 2011, 23:55
Medlem
M.a.o. Svante ”Den som finner nöje i att marschera i otakt behöver en hjärna, förlängda märgen duger inte.” :lol:

// Mitzi Einstein, 2011 ;)

23 september 2011, 01:11
Medlem
Savanten Svante skrev:
Pliktverkets iq-test testar hur bra man är som soldat.

Japp, på min tid kallades det "I-värde".

23 september 2011, 01:12
Medlem
Inteligens kan tydligen mätas i enheten tär har jag hört :D
Där genierna har en hel tär.
Och sedan går det i fallande skala ner till idioter på en mili.......

23 september 2011, 01:41
Medlem
:D

23 september 2011, 01:50
Medlem
Sedan har vi min psykiatriker som säger//skriver IK... Undrar om det är PK att säga IK? :06: Bäst att fråga KP... Kamratposten alltså. Den man fick genom skolan, jag menar inte Norrskensflamman, Gnistan, Pravda eller liknande kamratdrakar. Nej lägg av nu Mitzi, det börjar aspa till sig!

23 september 2011, 01:51
Medlem
Ufo skrev:
Inteligens kan tydligen mätas i enheten tär har jag hört :D
Där genierna har en hel tär.
Och sedan går det i fallande skala ner till idioter på en mili.......

Ja, IK-testerna är ju som en tär(-ning) :roll:

23 september 2011, 01:57
Ny tråd Svara på tråd  [ 24 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1, 2, 3  Nästa

Som gäst saknar du privilegier.