Ny tråd Svara på tråd  [ 35 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1, 2, 3, 4  Nästa
Om att inte bli klappad på huvudet 
Författare Meddelande
Medlem
Inlägg Re: Om att inte bli klappad på huvudet
Krigarn skrev:
Jag tycker jag gör mitt bästa för att sparka igång en medvetenhet hos aspergare...

Jag hoppas att du orkar fortsätta med det. För du gör det bra.

9 november 2009, 23:44
Medlem
Det finns det väldigt många som inte tycker.
Men har man nitroglycerin i blodet så har man. Jag kör mitt race oavsett vad folk tycker och får följaktligen vara beredd på att ta skit.

Senast redigerad av Krigarn 9 november 2009, 23:51, redigerad totalt 1 gång.

9 november 2009, 23:49
Medlem
Krigarn skrev:
Det finns det väldigt många som inte tycker.

Finns rätt många som ogillar nödvändiga revolutioner. :)

9 november 2009, 23:50
Medlem
Jo, vissa gillar inte revolution av självklara skäl, tanter etc, men så har vi den stora massan tröga indolenser som nöjer sig med att fika med de anhöriga på FAs träffar.
Den där frivilliga mjälk- och offermentaliteten har jag väldigt svårt att förstå.
Varje gång jag försöker öppna ögonen på folk så dyker det upp någon snusförnuftig prussiluska och kallar mig "fördomsfull".

Men det blir tröttsamt att förklara för varenda PK-it och dagisfröken att jag har mer än 20 års erfarenheter av tanter, ska jag påpeka det i varenda inlägg för att visa att jag minsann visst inte bygger mina argument på fördomar...?

9 november 2009, 23:53
Medlem
Krigarn skrev:
Men det blir tröttsamt att förklara för varenda PK-it och dagisfröken att jag har mer än 20 års erfarenheter av tanter, ska jag påpeka det i varenda inlägg för att visa att jag minsann visst inte bygger mina argument på fördomar...?
Skaffa sig en signatur kanske?

10 november 2009, 00:16
Medlem
Jävligt bra signaturmaterial faktiskt!

Många "fighters" är olikt Krigarn väldigt dåliga på att ta skit. Ett viktigt kriterie för att kunna vara en fighter och tala för sin sak är att man kan ta skit. Hantera skit. Plocka isär skit i molekyler, etc.

Man ska alltså inte ta bajskorven och smeta in sig från topp till tå, och sedan gråta ut i duschen på gruppboendet.

Man ska ta bajskorven och lägga den i en burk. Betrakta den. Kanske straffa den genom att hälla syra i burken. Och visst, om så behövs, gråta en skvätt i duschen på gruppboendet. Men inte i lag med en tant! Ut med tanten ur duschen!

Haldol, neeeeej, det ger mig restless legs, nej, nej, nej viiill inteee!!!!

10 november 2009, 00:26
Medlem
sugmundfreud skrev:
Ut med tanten ur duschen!

Mehh, jag som gillar att ha kvinnligt sällskap i duschen ;)

10 november 2009, 00:37
Avslutat konto
Enda sättet att inte bli klappad på huvudet är att vara otrevlig, rasistisk, hotfull och allmänt nedlåtande samtidigt som man utstrålar intelligens och förfining.

10 november 2009, 01:09
Medlem
Josef3 skrev:
Enda sättet att inte bli klappad på huvudet är att vara otrevlig, rasistisk, hotfull och allmänt nedlåtande samtidigt som man utstrålar intelligens och förfining.

Nej, det finns fler sätt.

10 november 2009, 01:22
Avslutat konto
Savanten Svante skrev:
Josef3 skrev:

Nej, det finns fler sätt.

Nämn ett.

10 november 2009, 01:24
Ny tråd Svara på tråd  [ 35 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1, 2, 3, 4  Nästa

Som gäst saknar du privilegier.