Ny tråd Svara på tråd  [ 5079 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1 ... 90, 91, 92, 93, 94, 95, 96 ... 508  Nästa
Dagsform 
Författare Meddelande
Medlem
Inlägg Re: Dagsform
Zombie, jag vaknade upp ur en stesolid-dvala i morse (efter en ofrivillig vaknatt under fullmånen med obehaglig andnöd som sedan visade sig vara helt vanlig ångest eftersom stesoliden botade den (tog stesolid istället för stilnoct då klockan redan var halv fyra och jag var rädd att inte kunna vakna till halv sju för att väcka barn och ta dem till skolan)) med meningen "tärningen är kastad" ringande i huvudet. Det måste ha varit del av en dröm.

Egentligen skulle valen stranda och bli uppäten av en dinosaurie, inklusive tärning och allt, som senare blev funnen av en paleontolog som putsade fram tärningen och smugglade hem den som bevis för att Solfolket (rymdisarna - Children of the sun) varit framme med plastmaterial redan på dinosauriernas tid och...nej jag orkar inte nu heller.

Jag vet inte vad det är med mig.
Vet någon?


13 september 2011, 23:14
Moderator
Inlägg Re: Dagsform
Droginducerat frambrott av alltför länge tillbakahållen författar-/fabulerartalang, kanske underlättat av långvarig överansträngning?
Åtminstone har jag varit med om liknande några enstaka gånger, men aldrig haft kraften att få ner så mycket på pränt som du ens. Blivit tvungen att stänga av av kraft-, ordnings- och motivationsbrist. Inte bra det heller. :(

Jag är fortfarande imponerad. Djupt. Och val och paleontolog känns som de sätter pricken över i på något sätt. Fast omständigheterna kunde ju ha varit roligare, det förstår jag.


13 september 2011, 23:20
Medlem
Inlägg Re: Dagsform
Lättroad.


16 september 2011, 18:26
Medlem
Inlägg Re: Dagsform
Alea acta est.
Hmm... jag kastade en tärning för så där sex veckor sen, den verkar fortfarande inte ha kommit ner 8-)


16 september 2011, 20:14
Moderator
Inlägg Re: Dagsform
Seg. Väldigt seg. Jag sov över tolv timmar inatt, men lyckas ändå inte riktigt vakna. Nu har jag i alla fall slutat skaka.

Föreläsningen igår gick i alla fall jättebra. Flera kursdeltagare kom fram till mig efteråt och sade att den fått dem att tänka om, och att de skulle ta det med sig. Tänk om jag hade kunnat förmedla det till de damer som gav mig mitt case!

Nu skakar jag igen. Jag antar att det tog på krafterna igår.

Jag har börjat drömma en massa om min mormor. Saknar henne.


17 september 2011, 13:47
Medlem
Inlägg Re: Dagsform
Vem?


20 september 2011, 22:26
Moderator
Inlägg Re: Dagsform
Incognita skrev:
Föreläsningen igår gick i alla fall jättebra. Flera kursdeltagare kom fram till mig efteråt och sade att den fått dem att tänka om, och att de skulle ta det med sig.
Nu börjar jag dregla igen. Hade velat vara med. Jag tycker det verkar som att du har saker att komma med!

Incognita skrev:
Tänk om jag hade kunnat förmedla det till de damer som gav mig mitt case!
Kan du inte det...?

************************
Sjuk UNS ovanpå trötthetssyndrom, blir värre så fort man försöker göra något. Fy helvete.


20 september 2011, 22:43
Medlem
Inlägg Re: Dagsform
Disorienterad


21 september 2011, 02:00
Medlem
Inlägg Re: Dagsform
Sliten. Kunde inte sova i natt pga andnöd. Slumrade till och vaknade av att jag kunde andas in, men inte ut. Fick upp en massa vatten när jag hostade, tror det kom från lungorna?!


21 september 2011, 16:17
Medlem
Inlägg Re: Dagsform
Det är vattnet från källaren som kommer upp... Snart kommer det upp svarta hårstrån också. Sedan hittar du en gammal övertäckt, djup brunn i källaren.


21 september 2011, 16:21
Ny tråd Svara på tråd  [ 5079 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1 ... 90, 91, 92, 93, 94, 95, 96 ... 508  Nästa


Som gäst saknar du privilegier.

cron