Ny tråd Svara på tråd  [ 133 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1, 2, 3, 4, 5 ... 14  Nästa
Glutta konst? 
Författare Meddelande
Medlem
Inlägg Re: Glutta konst?
Jag kommer inte ifrån på länge nu så räkna bort mig.


14 september 2011, 21:36
Medlem
Inlägg Re: Glutta konst?
Det blir fler chanser senare.


14 september 2011, 23:48
Medlem
Inlägg Re: Glutta konst?
Den officiella träffen kan förhoppningsvis bli av senare!? Den här första är i mer privat (inofficiell) regi.

Kan folk tänka sig att betala 40 kronor eller inte?
Passar en dag mitt i veckan eller är helgen bättre?


15 september 2011, 00:39
Moderator
Inlägg Re: Glutta konst?
Jag kan betala 40 kr. Om det inte är något särskilt inbokat på jobbet går det bra mitt i veckan (jag har oreglerad arbetstid), men det ser väldigt olika ut. Precis just nu är det väldigt körigt på alla plan. Orkar bara inte åka mer tåg och kämpa med att passa fler tider än jag redan gör.

(När skall de uppfinna den där teleportören?)


15 september 2011, 23:09
Medlem
Inlägg Re: Glutta konst?
40kr är okej.
Vet inte alls när jag orkar tänka på Uppsalatrippar dock. Men gissar att jag kommer igång lika plötsligt och oförklarligt som vanligt.
;)


16 september 2011, 00:29
Medlem
Inlägg Re: Glutta konst?
Jag postar en kort rapport från mitt privata besök på konstmuseet på söndag eller måndag.


16 september 2011, 02:49
Medlem
Inlägg Re: Glutta konst?
Just nu passar 16-20 mig väldigt bra - och Zombie också kanske? Jag har nog emellertid lättare att anpassa mig till andra tider.


16 september 2011, 02:50
Medlem
Inlägg Re: Glutta konst?
Tyvärr blev det inget besök på konstmuséet, så den som sprang och letade efter mig gjorde det dessvärre förgäves. Jag kom ändå upp tidigare än vanligt, men det räckte inte: När jag var klar för avfärd var det redan för sent.


19 september 2011, 00:16
Moderator
Inlägg Re: Glutta konst?
Hade inte orkat jag heller. Men glömt skriva det. :oops:


19 september 2011, 00:18
Medlem
Inlägg Re: Glutta konst?
På onsdag ska jag göra ett nytt försök. Då stänger de inte förrän 20.


19 september 2011, 00:26
Ny tråd Svara på tråd  [ 133 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1, 2, 3, 4, 5 ... 14  Nästa


Som gäst saknar du privilegier.

cron