Min oro har stillats, något, sedan jag fick mig berättat en smått otrolig händelse. Guponti ska ha kokat ägg i föreningslokalen, dock inte med lyckosamt resultat. Ägg är ju, som vi alla vet, att betrakta som mat. Även om vi inte helt kan utesluta att äggäventyret var ett publicity stunt så måste jag tillstå att ett försök, till syvende och sidst, är ett framsteg.
Till mannen i de fotvidriga fodralen vill vi framkasta ett gott råd - se upp med Sclandic Malmen.
1 oktober 2011, 04:25
treeman
Inaktiv
Re: Guponti — en vass penna
Han har sannerligen en vässad penna denna karl.
Och en vass tunga, vilket jag erfarade personligen i våras.
6 oktober 2011, 01:28
Guponti
Medlem
Kan inte somna. Blir mongo.
14 oktober 2011, 05:30
Guponti
Medlem
Folkbladet har idag ett reportage om Norrköping Vego som eder aspiekollega är initiativtagare till och jag råkade visst hamna på framsidan av tidningen också. För mer info se min Facebook och ni som sympatiserar med oss glöm inte gilla Norrköping Vego på Facebook. Folkbladets reportage finns att läsa på NorrkopingVego.com.
20 januari 2012, 07:36
Zombie
Moderator
Citerar då mig själv från annat forum:
Låt mig gissa att ni, åtminstone som grupp, fortfarande inte har tagit in att det finns de som behöver kött.* Det innebär i så fall att en idé som säkert har många goda delar måste bekämpas.
--------------------------------------------------- * Låt mig fortsätta gissa: dels att det inte är vetenskapligt belagt; dels att det inte spelar någon större roll i det här sammanhanget, eftersom betänkligt litet av det ni hävdar heller är vetenskapligt belagt och eftersom det ni förespråkar är en begränsning i kosten.