Ny tråd Svara på tråd  [ 4878 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1 ... 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17 ... 488  Nästa
Vad har du gjort idag? 
Författare Meddelande
Medlem
Inlägg Re: Vad har du gjort idag?
Utan att ha fått något bra svar från min gamle vän, så dristar jag mig ändå till att förkunna följande:
Fransk dusch: parfym i armhålorna
Raggardusch: doftgranar i armhålorna
Ungkarlsdusch: vattenskvätt i armhålorna
Turkdusch: Deo i armhålorna?

13 september 2011, 18:48
Medlem
Första saken jag gjorde idag var sa att det var en fredag för 65 år sedan.

13 september 2011, 19:12
Medlem
Konstaterat att det fanns ännu mer svamp i skogarna.
Nu har jag en för stor hög att ta hand om. Hoppas man inte behöver kasta för mycket av det när tiden rinner iväg.
Gula kantareller + trattkantareller + svart trumpetsvamp + blek taggsvamp + flällig taggsvamp + blomkålsvamp.

13 september 2011, 19:42
Medlem
Schueberird skrev:
Turkdusch: Deo i armhålorna?

Ja och i sprayform! Mycket så det stinker. Och som avslutning sprayar man på tröjan också. Så luktar man turk!

13 september 2011, 19:51
Medlem
Skickat en räkning till en ond psykopat som är skyldig mig pengar och för närvarande inte har kontaktförbud på mig, sökts av Göteborgspolisen.

EDIT: idkat fotonkorrelationsspektrometri och varit på föreläsning har jag också. Och gymmat.

13 september 2011, 19:59
Medlem
Det gamla vanliga, varimellan jag sovit en massa.

Det här är nog ett alkohål efter allt alkohol.
Rätt åt mig.

Köpte en bok idag, "Kokain" och tror att det blir ett kokainhål någon gång i framtiden. Varför inte?

Nej.
Jag skojar, tror jag.
Skulle inte ha några signalsubstanser kvar efter det och bortbrända receptorer.
Det kanske inte riktigt är värt det.

Men vill ni prova så är det bara att samla ihop en jävla massa sedlar och skaka på varenda en - slicka på varenda en? - så får man i sig så småningom en normal dos. Rester finns i stort sett på varje sedel efter allt snortande. Eurosedlar är förstås ännu mer berikade och dollarsedlar behöver man max...tre av?

Nej, jag vet inte.
Återkommer när jag testat. :06:

13 september 2011, 23:30
Medlem
Man kan gå på fotboll också.

14 september 2011, 18:55
Medlem
Idag kom jag på att den konserverade ananas som jag har köpt tidigare var av märket Dole :x :oops: så idag bytte jag märke.

14 september 2011, 20:08
Medlem
Jag har just sett Braindead (alias Dead Alive): Ja, jävlar, vilken film :lol: :shock: ... men jag måste säga att den var faktiskt briljant: kvalitetssplatter! Peter Jackson regisserade (samme Peter Jackson som regisserade Ringen-trilogin).

14 september 2011, 22:24
Medlem
Schueberird skrev:
Jag har just sett Braindead (alias Dead Alive): Ja, jävlar, vilken film :lol: :shock: ... men jag måste säga att den var faktiskt briljant: kvalitetssplatter! Peter Jackson regisserade (samme Peter Jackson som regisserade Ringen-trilogin).
Isåfall får jag rekomendera Bad Taste, det är ett annat mästerverk av samma regissör. :mrgreen:

14 september 2011, 22:28
Ny tråd Svara på tråd  [ 4878 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1 ... 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17 ... 488  Nästa

Som gäst saknar du privilegier.