Ny tråd Svara på tråd  [ 4878 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1 ... 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16 ... 488  Nästa
Vad har du gjort idag? 
Författare Meddelande
Medlem
Inlägg Re: Vad har du gjort idag?
Konstaterat att om det inte är en politiker som beter sig som en idiot så är det en annan. Eller flera. :evil:

Nu konstatera jag att åskmolnsmilyn som jag brukar använda om politiker inte finns på det här forumet.

11 september 2011, 07:48
Moderator
Länk att kopiera :) :
Bild

11 september 2011, 14:21
Medlem
BildBildBildBildBildBildBildBildBildBildBildBildBildBildBildBildBildBildBildBildBildBildBildBildBildBildBildBildBildBildBild

Det är måndag

BildBildBildBildBildBildBildBildBildBildBildBildBildBildBildBildBildBildBildBildBildBildBildBildBildBildBildBildBildBildBildBildBild

Det är 12e.

BildBildBildBildBildBildBildBildBildBildBildBildBildBildBildBildBildBildBildBildBildBildBildBildBildBildBildBildBildBildBildBildBildBild

Det är fullmåne.

BildBildBildBildBildBildBildBildBildBildBildBildBildBildBildBildBildBildBildBildBildBildBildBildBildBildBildBildBildBildBildBildBildBildBild

Jag hatar den där politikern.

BildBildBildBildBildBildBildBildBildBildBildBildBildBildBildBildBildBildBildBildBildBildBildBildBildBildBildBildBildBildBildBildBildBildBildBildBildBildBildBildBildBild

Jag? Vara på dåligt humör? Varifrån fick du den idén?

BildBildBildBildBildBildBildBildBildBildBildBildBildBildBildBildBildBildBildBildBildBildBildBildBildBildBildBildBildBildBildBildBildBildBildBildBildBildBildBildBildBildBildBildBildBildBildBild

Jag råkar ju bara märka att det var fullmåne måndagen den 12 februari 1979.

BildBildBildBildBildBildBildBildBildBildBildBildBildBildBildBildBildBildBildBildBildBildBildBildBildBildBildBildBildBildBildBildBildBildBildBildBildBildBildBildBildBildBildBildBildBildBildBildBildBildBildBildBildBildBildBildBildBildBildBildBildBildBildBildBildBildBildBildBildBildBildBildBildBild

12 september 2011, 09:00
Medlem
Avnjutit åsynen av mitt turkosa hår. Skitsnyggt!

12 september 2011, 11:19
Medlem
Haha, har du mångkultur i håret?

12 september 2011, 15:35
Medlem
Schueberird skrev:
Haha, har du mångkultur i håret?

Ja vad tusan, jag måste ju kompensera på något sätt för min intolerans mot en del folkslag :02: . Mitt hår gör mig till en toleransrektor!

13 september 2011, 13:03
Medlem
Duschat faktiskt. Inte turkdusch! Redig varm dusch med Lush senaste duschcreme Dirty Springwash. Rekommenderas, särskilt till herrar! Men den funkar till damer med. http://www.lush.co.uk/shop/information/information&information_id=35

Fixade URL:en. /Mod. S

13 september 2011, 13:17
Medlem
sugmundfreud skrev:
Inte turkdusch!

Kärt barn har många namn: Den kan också kallas fransk dusch eller raggardusch, som i och för sig är ett specialfall av fransk dusch (doftgran istället för parfym).

13 september 2011, 13:58
Medlem
Är inte fransk dusch när man tar babypuder under armarna som får soaka i sig svetten? Jag använder mig ofta av den metoden eftersom Lush har underbart doftande talkpuder. Man kan nog säga att jag missbrukar hygienprodukter en smula. Utan att vara särskilt fräsch, husvagnslivet påbjuder inte dagliga duschar.

Jag har nog inte gjort mycket nytta idag. Gosat med katterna och surfat. Farsan fick göra allt jobb i källaren. Nu har han rymt. Förstår honom, tungt jobb.

13 september 2011, 18:25
Medlem
Babypuder? Hmmm, jag har precis för mig att det är parfym som används vid fransk dusch (för att maskera svettlukten, som dock till slut antagligen tar över i alla fall). Jag får ta och fråga min vän Hoohle.

13 september 2011, 18:38
Ny tråd Svara på tråd  [ 4878 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1 ... 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16 ... 488  Nästa

Som gäst saknar du privilegier.