Ny tråd Svara på tråd  [ 277 inlägg ]  Gå till sida 1, 2, 3, 4, 5 ... 28  Nästa
Välkomna alla nya och nygamla medlemmar! 
Författare Meddelande
Moderator
Inlägg Välkomna alla nya och nygamla medlemmar!
Det händer saker på forumet. Vi har fått en massa tillskott. Nya och nygamla medlemmar tittar in. Så roligt! Hoppas att ni trivs bra och vill stanna. Bidra gärna med förslag, här under synpunkter, på hur vi tillsammans kan göra forumet ännu bättre!

Själv känner jag att jag har varit dålig på att uppmärksamma och välkomna alla nya medlemmar. 20 stycken har nyanlänt efter mig, och trots att jag själv inte är så gammal i gatan (eller hur man säger) vill jag passa på att säga hej och välkommen till alla:

Tikki
Gerard
Thunder
johanw
Donkey
rezuth
Sheyen
kung mandag
jerico582
Lili
Sheldon
curhel
Guponti
DIProgan
Blashyrkh
Fearian
Simbaskoog
Fredrik
ca_
Barbarella

Gamla medlemmar som inte varit här på en tid är det också väldigt trevligt att se titta in här och bidra till samtalen. Kul att få möta er alla!

11 september 2011, 13:10
Moderator
Inlägg Re: Välkomna alla nya och nygamla medlemmar!
Jag kan bara instämma. (Med det undantaget att fler har tillkommit sedan jag gick med.)

En sak jag undrar, på tal om trollen höll jag på att säga ;) , som både medlem och moderator: Hur pass väl syns kategorireglerna i avdelningen för presentationer? Ser ni dem, ni som kommer hit nya och kanske nervösa, vill göra ett gott intryck och skriver en presentation? Eller känner man sig bara avsnoppad och ovälkommen när dagarna går, man ser folk skriva till varandra i andra trådar men ingen hälsar en välkommen i ens presentationstråd?

11 september 2011, 15:18
Moderator
Bra fråga! Det har jag också undrat men inte kommit mig för att fråga.

11 september 2011, 22:22
Moderator
Och nu treeman - välkommen! :D

11 september 2011, 23:37
Moderator
Välkommen, träd fram ur skuggorna! :)

(Gör du ju som du vill, men jag kunde inte låta bli...)

11 september 2011, 23:44
Moderator
Välkommen Tor_och_i2p!

12 september 2011, 23:45
Moderator
...och manne! Välkommen!

20 september 2011, 02:17
Moderator
Säger också välkommen till manne. Och till Tor_och_i2p!, som gärna får förklara sitt kryptiska inlägg.

Och välkommen tillbaka Ron Jeremy! :D

20 september 2011, 16:48
Medlem
Zombie skrev:
En sak jag undrar, på tal om trollen höll jag på att säga ;) , som både medlem och moderator: Hur pass väl syns kategorireglerna i avdelningen för presentationer? Ser ni dem, ni som kommer hit nya och kanske nervösa, vill göra ett gott intryck och skriver en presentation? Eller känner man sig bara avsnoppad och ovälkommen när dagarna går, man ser folk skriva till varandra i andra trådar men ingen hälsar en välkommen i ens presentationstråd?

Jo, jag har noterat det och om man kastar ett halvt förstulet öga på svarsfrekvensen på alla de andra presentationerna så måste man väl inse att det är en annorlunda avdelning.

21 september 2011, 01:07
Moderator
Välkommen kammanet! Hoppas att du kommer att trivas här!

22 september 2011, 18:29
Ny tråd Svara på tråd  [ 277 inlägg ]  Gå till sida 1, 2, 3, 4, 5 ... 28  Nästa

Som gäst saknar du privilegier.