Re: Flustret och annat dansrelaterat
Visst är katter fina! Vilken lycka när man har en spinnande katt bredvid sig under en siesta. Tyvärr blev jag allergisk mot kissar "över-en-natt", då jag skulle ta hand om en katt åt en lungcancersjuk kompis. Men vovven är inget dåligt substitut... Är f.n. god vän med en Leonberger och en Bordercollie.
Urrk för den dagen då immunsystemet skulle ogilla hund. Ja, det slutar väl med att man sitter och stirrar in i ett akvarium (mycket rogivande) eller klappar en reptil. Silverfiskarna i badrummet kommer dock aldrig att bli mina vänner....
Musik? Jag? Kan det vara av intresse? All right då... Jean Michel Jarre, Kitaro och några till. De synth-elektroniska, instrumentala symfonimusikernas mästare. (
What a tongue-twister that last sentence was!)
Naturligtvis tillbedes även den hädangångne aspiekollegan W.A. Mozart; Både musiken och chokladpralinerna! De sistnämnda är utsökta, som ni säkert vet ("Reber original Mozart Kugeln"). Se upp för piratkopior!!! Kan smaka apa! Släng gärna ett getöga på siten
http://www.reber.com och låt smaklökarna drömma! Schubert prisar jag också... Han får mig att gråta äkta tårar. Ja, det finns mycket mer att trötta ut er med...