Ny tråd Svara på tråd  [ 4878 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1 ... 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12 ... 488  Nästa
Vad har du gjort idag? 
Författare Meddelande
Moderator
Inlägg Re: Vad har du gjort idag?
Försökt ta ansvar igen utan att ha en rutten pissdroppe för det. Troligen status quo och vore åt helvete för slitsamt även med resultat. Och som så ofta var ingen annan där (en del säkert av samma skäl som jag också borde ha gått därifrån av) och jag kan inte tycka att inte någon måste göra det.

30 augusti 2011, 20:51
Medlem
De båda senaste inläggen av Schueberird och Zombie var otroligt spännande och i lika grad vaga så hela egentliga innehållet gick mig helt förbi - gick ej att greppa.

*famlar förgäves undan diffusa molnslöjor*

Vah?!
Come again, please.

30 augusti 2011, 23:48
Medlem
:P :ugeek:

31 augusti 2011, 02:05
Medlem
:evil:

Men okej.

Jag har gjort massor idag.
Igår var vi duktiga nog att tvätta undan i stort sett hela smutstvätten OCH vika in den i klädgarderoben. Efter att den tvättats alltså...

31 augusti 2011, 12:14
Medlem
Det blev roligare att beskriva det som jag gjorde.

31 augusti 2011, 16:03
Medlem
Jag håller alltså på att testa olika dejtingsimulatorer; ganska kul faktiskt - och antagligen väldigt nördigt...

31 augusti 2011, 16:23
Medlem
Lastat ett flyttlass. Spytt i en rabatt. Halvt om halvt dött av andnöd och en kraftig smärta bakom revbenen som någon läkare ev trodde kunde vara vatten i lungsäcken.

Farsan uttryckte oro för min fysik. "Hur ska det där gå när du är 60?!". Äh det är lugnt, jag lever inte om tjugo år svarade jag :02: .

31 augusti 2011, 17:30
Medlem
Schueberird skrev:
Jag håller alltså på att testa olika dejtingsimulatorer; ganska kul faktiskt - och antagligen väldigt nördigt...

Va?

31 augusti 2011, 20:17
Medlem
Vilken del var det du inte förstod?

31 augusti 2011, 21:10
Medlem
Dejtingsimulatorer är väldigt populära i Japan, men översätts mycket sällan till engelska och de få som slipper ut är av varierande kvalitet.

31 augusti 2011, 21:28
Ny tråd Svara på tråd  [ 4878 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1 ... 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12 ... 488  Nästa

Som gäst saknar du privilegier.