Ny tråd Svara på tråd  [ 821 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1 ... 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22 ... 83  Nästa
Den stora humortråden. 
Författare Meddelande
Medlem
Inlägg Re: Den stora humortråden.
Kära CodeRedAlert. Jag tog för givet att ni kände till att onanilandslaget är en mixed gren och om det är så att du nu blivit intresserad av att pröva på vår sport så kan du få följa med på ett träningsläger till Cypern i slutet av augusti. Det skulle vara skoj om du vill komma. Med oss.


17 juli 2011, 17:56
Medlem
Inlägg Re: Den stora humortråden.
Cypern lockar en del onekligen men jag onanerar helst i min egna säng och i min egen takt, även i fortsättningen.

Men tack för inbjudan.


17 juli 2011, 18:06
Moderator
Inlägg Re: Den stora humortråden.
Ufo skrev:
Zombie skrev:
Savanten Svante skrev:
[glimt från modern amerikansk biologilektion]

Hoppas bara det är så det i allmänhet går till. Har mina farhågor. Vore intressant att få en översikt.
http://news.bbc.co.uk/2/hi/americas/4353524.stm

Tack för länken, men jo, jag vet att fundamentalismen skördar sådana här framgångar i västvärldens Iran. Det var mot den bakgrunden jag skrev min kommentar: jag hoppas att det åtminstone är vanligt att lärare och elever gör civilt motstånd som de gjorde i serien.


20 juli 2011, 16:19
Medlem
Inlägg Re: Den stora humortråden.
Bild


15 augusti 2011, 04:46
Medlem
Inlägg Re: Den stora humortråden.
Stackars Pringles... :lol: Jag 14 augusti på min blogg: Jag och mina kompisar är nog era största fans och vi har över tiotusen gamla avlånga burkar i mitt garage där vår förening Dr Pringles vänner har sitt högkvarter. Min familj använder också på min inrådan era potato chips som komplement till övrig mat och hemma hos oss är nachos á la Pringle mer regel än undantag. Jag och mina kumpaner älskar er och har en del frågor: Vem var Dr Pringle och är ansiktsbilden med mustasch på förpackningen ett cartoonifierat porträtt av honom? Vad arbetade han med innan han utvecklade sina potato chips? Har han barn och jobbar dom i företaget? Vad är en korrekt svensk översättning av Everything pops with Pringles? Hur stor del av era inkomster kommer från matlagningskvoten? Vi är tacksamma för svar på dessa frågor och för övrigt tror vi att måltider med potato chips är ett outvecklat segment så varför inte bryta ny mark och föreslå recept där Pringles ersätter potatis och annat? Hälsning Guponti.

Hej Guponti. Tack för att du kontaktade oss och kul att höra om ert stora intresse med Pringles. På grund av det stora antalet förfrågningar vi tar emot från studenter har vi tyvärr inte möjlighet att svara på dina frågor. Vi beklagar detta men hoppas att du kan hitta en alternativ informationskälla, vi rekommenderar vår hemsida. Om du har fler frågor eller synpunkter när det gäller våra produkter är du varmt välkommen att ta kontakt med oss igen. Med vänlig hälsning Jayne, Procter & Gamble konsumentservice.


15 augusti 2011, 09:55
Medlem
Inlägg Re: Den stora humortråden.
Jag blev precis kär i en...sådan där...judisk...man.
Kolla här:
http://svtplay.se/v/2497020/fran_sverige_till_himlen/del_2_av_8?cb,a1364145,1,f,-1/pb,a1364142,1,f,-1/pl,v,,2492997/sb,p152225,1,f,-1
Det klickade approximativt 18.05 in i filmen och var ett oåterkalleligt faktum när det började springa i skägget.

<3


17 augusti 2011, 01:34
Medlem
Inlägg Re: Den stora humortråden.
Bild
(klicka så går det att läsa)


Vov.


17 augusti 2011, 11:42
Moderator
Inlägg Re: Den stora humortråden.
Nemi är en klar favorit. Jag uppskattar t.ex. stripen där hon tycker att Bush skulle konsultera Amerikas ursprungsbefolkning i terroristfrågan, då de har stora erfarenheter av det problemet.


17 augusti 2011, 12:26
Medlem
Inlägg Re: Den stora humortråden.


20 augusti 2011, 18:12
Medlem
Inlägg Re: Den stora humortråden.


20 augusti 2011, 23:18
Ny tråd Svara på tråd  [ 821 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1 ... 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22 ... 83  Nästa


Som gäst saknar du privilegier.

cron