Ny tråd Svara på tråd  [ 61 inlägg ]  Gå till sida 1, 2, 3, 4, 5 ... 7  Nästa
Nya moderatorer. 
Författare Meddelande
Site Admin
Inlägg Nya moderatorer.
Nya moderatorer.

CodeRedAlert, Incognita, Schueberird, Zombie tillträder i samlad trupp som moderatorer.
Samtliga moderatorer är oavlönade volontärer som engagerar sig efter ork, energi och lust. Skulle alla fyra gå under jorden samtidigt, går det naturligtvis skicka mig PM eller mail om något är oklart.

Samtidigt passar vi på att göra en liten omstart, inga stora förändringar men allt som fanns lagrat under mod-avdelningen i fråga om tillsägelser etc, har på begäran av moderatorerna tagits bort så de får möjligheten att börja på en ny kula.

Som Admin kommer jag att spendera mindre tid ett tag framöver. Så det blir troligen inte några stora förändringar i fråga om funktionalitet. Men jag kommer finnas i bakgrunden för det administrativa underhållet.

Regelverket som ofta har kritiserats för att vara obefintligt kommer troligen ses över med det nya blodet i forumsadministrationen. Jag tror dock deras ambition är att behålla det litet och därmed friare för tolkning. Till förmån för oss som lätt får grodor i mun.

Det har också kodats in lite nya modereringsverktyg, bla fula rutor.
Moderator:
En ful ruta, bara på aspieforum.

Resistance is futile: You will be moderated.

Men också en del verktyg för att hindra trollen ifrån att bosätta sig i farstun.

12 augusti 2011, 20:18
Medlem
Inlägg Re: Nya moderatorer.
Yey!

12 augusti 2011, 20:46
Medlem
Hela forumet fick bli moderatorer utom jag. Shysst...

Jag hade inte orkat vara moderator ändå. Hade struntat i att moderera men missbrukat mina befogenheter till att göra vad jag kände för när jag kände för det.

12 augusti 2011, 23:52
Medlem
Guldhamster skrev:

:D
En sanning med viss modifikation.

13 augusti 2011, 00:07
Moderator
Guldhamster skrev:

Jag hade inte orkat vara moderator ändå. Hade struntat i att moderera men missbrukat mina befogenheter till att göra vad jag kände för när jag kände för det.

Du får trösta dig med att vi alla finns till ditt förfogande, om du vill få en länk korrigerad eller så.

13 augusti 2011, 00:17
Medlem
Guldhamster skrev:

Så det var dåligt, fast bra att du inte fick bli mod, en titel som du hade missbrukat?

13 augusti 2011, 00:24
Moderator
Savanten Svante skrev:
Yey!

Tackar och bockar...

Guldhamster skrev:

Nja, viss överdrift. Men det finns skäl till att det blev så många. Vi har alla mycket annat att stå i, på olika sätt.

13 augusti 2011, 01:37
Medlem
*Kort inhopp*

Vill bara gratulera till ett kanonbra val av moderatorer! Och så vill jag självklart önska det
nya gänget lycka till, kämpa på min vänner!!!!!!!

*Borta igen*

13 augusti 2011, 14:25
Medlem
Savanten Svante skrev:
Yey!

Det utbrister jag med.

13 augusti 2011, 15:01
Moderator
Så gulliga ni är! Det tackar vi för. Och så räknar vi så klart med att ni säger till om vi råkar göra något tokigt. ;)

13 augusti 2011, 17:03
Ny tråd Svara på tråd  [ 61 inlägg ]  Gå till sida 1, 2, 3, 4, 5 ... 7  Nästa

Som gäst saknar du privilegier.