Ny tråd Svara på tråd  [ 3123 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1 ... 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14 ... 313  Nästa
Den stora nonsenstråden 
Författare Meddelande
Medlem
Inlägg Re: Den stora nonsenstråden
Rätt up i dajjmen?

3 november 2009, 23:42
Medlem
Nam!

Jag känner för att lustmörda någon. I dag blev jag kränkt, typ två gånger. Först av tanter från soc som satt i mitt kök och typ låtsades att det inte finns någon hjälp att få för handikappade slan som blivit förstörda i både hjärna och kropp. Hade tänkt ansöka om att få matlådor hem, men de tillhandahåller inte vegetarisk mat.

Efter en massa dividerande hit och dit om handis och scheman, ja ni vet, tantsnack, så frågade min sambo rätt ut:

- Men har ni ingen hjälp för de som är sjuka??

Svaret blev någonting mumlande om att det är mest för sängliggande åldringar.

Aja, det var det.

4 november 2009, 00:26
Medlem
Kränkning nummer 2:

Jag hade varit och handlat tunga saker, 20 kg kattsand, 30 kg hundmat. Parkerade således utanför trappuppgången. Ställde upp portdörren så jag skulle kunna bära in sakerna med bägge armarna. Möts av min sambo varpå vi bestämmer att ta varsin cigg för att befrämja lunghälsan.

Då kommer en gubbe ut. Börjar gagga någonting om att:

- "Ni är inte så smarta ni som öppnar portdörren och ställer er och röker på gården bla bla bla, det kommer in rök, jag stängde dörren bla bla".

Sedan tände han själv en cigarett och började berätta om att han hade varit uppe hos en tant där och hjälpt till att ge någon katt medicin. Han var märkbart besvärad och försökte släta över sitt utfall. Jag må vara autist, men det märks på mig när jag blivit kränkt. Även min sambo blev kränkt. Stämningen blev mycket tryckt när vi var två som ville slå ihjäl gubbfittan.

Aja, så då fick jag ju ställa upp dörren igen, och jag har inte så mycket ork till övers, ett sådant extra moment tar på krafterna. Jävla fittgubbe, nu skiter det sig med grannsämjan :mrgreen: . Jaaa, jag vet att det är mig det är fel på, men jag har mest roligt egentligen. Det blir gubbfittan som får känna obehag. Jag känner bara starkt förakt och det är en rätt skön känsla.

4 november 2009, 00:36
Medlem
... du kanske får ta fram en strap-on nästa gån tanterna visar sina menlösa nyllen... visa vem det är som är karl i huset

5 november 2009, 01:27
Medlem
Jag har extremt tråkigt och det är ingen fart i nonsenstråden :( Skriv era djävlar! Skriv!

6 november 2009, 23:00
Medlem
Bild

6 november 2009, 23:31
Medlem
Om en polis kommer fram till en och är jättebarsk, för att man har fart-syndat, men så släpper han av en brakare. Kan man ta polisen på allvar då? Eller kan man säga att nu har ju du också fart-syndat så vi kan väl kvitta boten :?: .

6 november 2009, 23:43
Medlem
Det heter ju

EDIT: Sugis, självklart beror det ju på om det var ett farthinder innan...

6 november 2009, 23:46
Medlem
Nu tröttnade jag på det där inlägget också. *tar ett nytt*

Farthinder,det är ungefär som förstoppning?

6 november 2009, 23:48
Medlem
Jag tror det, och om man får väldigt ont i dajmkrysset kan man ta analgetika.

7 november 2009, 00:03
Ny tråd Svara på tråd  [ 3123 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1 ... 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14 ... 313  Nästa

Som gäst saknar du privilegier.