Ny tråd Svara på tråd  [ 5079 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1 ... 82, 83, 84, 85, 86, 87, 88 ... 508  Nästa
Dagsform 
Författare Meddelande
Moderator
Inlägg Re: Dagsform
Jo...

3 augusti 2011, 04:30
Medlem
Jodå!

Det tycker jag!

4 augusti 2011, 23:25
Moderator
Ron Jeremy skrev:
Man kan vara både funktionshindrad, och på vissa sätt fungera bättre än andra, en besvärande dubbelhet.
Det försvårar tycker jag, att veta vem man är.

Jo var ordet.

4 augusti 2011, 23:59
Medlem
Gjorde min första turkhit med bilder idag. Blev riktigt bra tycker jag faktiskt.

6 augusti 2011, 15:50
Medlem
Analgestresst. Helvete. Kan inte lyssna på turkhiten heller, jag sitter hos morsan och hon glor på tv. Gaah. I min lägenhet finns bara säng, dator och en helvetes massa djur samt lite kvarvarande grejer i skrubb och städskåp. Ska jag flytta hem till mamma? Tror fan jag gör det, här finns mat. I mitt kylskåp finns bara lush-produkter.

Jag tror jag är på väg att bli hemlös. Många som ringer på lägenheten nu. Tapeterna är inte ens uppsatta. Hoppas på en mild vinter om jag ska palla att bo i husvagnen. I morgon skall jag och farsan tapetsera tillsammans. Undrar vem som blir sur först :lol: .

6 augusti 2011, 18:30
Medlem
sugmundfreud3 skrev:
Analgestresst. Helvete. Kan inte lyssna på turkhiten heller, jag sitter hos morsan och hon glor på tv. Gaah. I min lägenhet finns bara säng, dator och en helvetes massa djur samt lite kvarvarande grejer i skrubb och städskåp. Ska jag flytta hem till mamma? Tror fan jag gör det, här finns mat. I mitt kylskåp finns bara lush-produkter.

Jag tror jag är på väg att bli hemlös. Många som ringer på lägenheten nu. Tapeterna är inte ens uppsatta. Hoppas på en mild vinter om jag ska palla att bo i husvagnen. I morgon skall jag och farsan tapetsera tillsammans. Undrar vem som blir sur först :lol: .

Hemlös när du har köpt ett hus? :01:

Tips: börja med att isolera och täppa igen hål i väggar och tak innan du tapetserar eller målar. Blir du bara klar med två rum så har du utrymme större än en husvagn till vintern. Grattis till det förresten, såg trevligt ut.

6 augusti 2011, 18:51
Medlem
Urlakad.

7 augusti 2011, 12:29
Medlem
I klorna på en sockershock. :shock: :shock: :shock:

7 augusti 2011, 23:56
Medlem
Vaken men tröttare än när jag lade mig inatt.
Hur kan man så frekvent misslyckas med att sova ut och vakna utvilad? Är det allt socker igår kväll som spökar?

Idag är jag då inte särdeles receptiv eller medkännande utan ganska olidlig. Förhoppningsvis tar någon modemet ifrån mig så jag får något gjort.

Har börjat fundera på cyklotymi. Är det det jag har?

8 augusti 2011, 10:31
Medlem
Timeless skrev:
Hemlös när du har köpt ett hus? :01:

Bild

Uploaded with ImageShack.us

Källaren ska grävas först, 50 ska bort under de gröna markeringarna. Sedan gjutas nytt golv. Bara två rum av fyra är utgrävda :? . Det var svårare än jag trodde att ragga arbetskraft till detta.

Timeless skrev:
Tips: börja med att isolera och täppa igen hål i väggar och tak innan du tapetserar eller målar. Blir du bara klar med två rum så har du utrymme större än en husvagn till vintern. Grattis till det förresten, såg trevligt ut.
Tidsoptimisten i mig tänker ungefär samma, att man kanske hinner både källare och att isolera väggar samt byta fönster på nedre plan... Dock vet jag inte vad man ska ha för uppvärmning. Har köpt elkabel och elskåp iaf så man kan koppla in elektricitet snart.

Dagsform: Sliten. Väntar på pappa som skulle komma hit strax efter 9. Vi blir nog klara med tapetsering av hall och vardagsrum i lägenheten idag hoppas jag.

8 augusti 2011, 11:44
Ny tråd Svara på tråd  [ 5079 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1 ... 82, 83, 84, 85, 86, 87, 88 ... 508  Nästa

Som gäst saknar du privilegier.