Ny tråd Svara på tråd  [ 15 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1, 2
Tråden där vi tycker att Fröken Freud ska komma tillbaka 
Författare Meddelande
Medlem
Inlägg Re: Tråden där vi tycker att Fröken Freud ska komma tillbaka
Hallå där! Plötsligt är forumet ett mysigare forum.

Hänförande bilder:
Länk.
Länk.

Omisskännliga sugrövismer:
sugmundfreud3 skrev:
[...] Jag fick åter igen dra historien om varför denna hund ej skall läras kommandot sitt eftersom jag lärt honom "stå fint". Han stod sig till ett svenskt utställningschampionat, domarna häpnade inför denna vackra perfekta rastypiska hund. Ska denna förnedras genom att sitta på rumpan? NEJ!

Tummen upp för min stora idol!

5 augusti 2011, 14:06
Moderator
Ja, visst är det härligt? Jag, som nyare medlem, blev varm i hjärtetrakten av inläggen.

5 augusti 2011, 14:11
Medlem
Angående detta: Länk.

Varje gång jag försvinner härifrån gör jag numera en så kallad lösenordsroulette. Det vill säga jag skriver in något nytt lösenord som är helt omöjligt att memorera och kontot blir då otillgängligt för mig. Anledningarna är olika, det kan vara att jag varit i färd med att skriva galna straffbara saker och sedan kommit på att det är bättre att icke göra så. Kan jag inte logga in - så kan jag inte skriva.

Värst var medans jag hade moderatorkontot och ibland fantiserade om att radera alla inlägg från vissa personer. Eller varför inte radera hela forumet? :lol: :lol: . Jag nödgades göra lösenordsroulette för det var nära att jag gjorde någonting "kul". Typ bara spara inlägg som innehåller Hitler, Aspergerstalkers och Downs syndrom, radera allt annat :mrgreen: .

5 augusti 2011, 16:46
Site Admin
Då hade min magkänsla rätt när den sa, att du inte orkade eller ville fortsätta som moderator.
Lösenordsroulette :lol: ja vad som helst bara inte den ryska varianten, lovar du mig det?

Men no bad feelings här, hoppas man får bevittna en comeback av ena eller andra slaget framöver.
Kanske inte hela vägen upp till "sugmundfreud1337", du får gärna återanvända dina konton ;)

6 augusti 2011, 00:48
Medlem
Admin skrev:
Då hade min magkänsla rätt när den sa, att du inte orkade eller ville fortsätta som moderator.

Mja, snarare hade jag överskott av energi vilket skulle ha resulterat i en kakafoni av både välgärningar (vanlig moderering) och destruktion såsom att ändra alla rubriker till att innehålla Hitler - Aspie <3!. Fler som har Downs syndrom och Aspergers på en och samma gång? Etc...Eftersom jag inte respekterade någon i ledningen längre så var det enda sättet att banna mig själv genom att göra lösenordsroulette.

Måhända begär jag att återfå mitt originalkonto när/om jag någonsin känner mig färdigkränkt.

6 augusti 2011, 18:16
Ny tråd Svara på tråd  [ 15 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1, 2

Som gäst saknar du privilegier.