Ny tråd Svara på tråd  [ 42 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1, 2, 3, 4, 5  Nästa
Användningsområde för en båtmast? 
Författare Meddelande
Medlem
Inlägg Re: Användningsområde för en båtmast?
Just nu lutar det åt att kapa den, så jag kan ha den ståendes i en kruka på golvet.
Och låta den fungera som stöd åt en klättrande buske.
Troligen humle.

4 augusti 2011, 16:51
Moderator
Låter som en utmärkt idé.

4 augusti 2011, 17:15
Medlem
Skiva den, och så har du VÄLDIGT många ölunderlägg och VÄLDIGT sura grannar!

4 augusti 2011, 21:08
Moderator
:lol:

En del av den kan hängas upp i taket över köksbordet eller annan lämplig plats för att hänga torkade blommor, kopparkittlar eller annat bondromantiskt på, om man har den läggningen - eller i badrummet att hänga tvätt på.

Övertydlig pekpinne?

Den kan bli många gungor också, eller andra lekredskap för barn att klänga och klättra på.

5 augusti 2011, 00:45
Medlem
Incognita skrev:
En del av den kan hängas upp i taket över köksbordet eller annan lämplig plats för att hänga torkade blommor, kopparkittlar eller annat bondromantiskt på, om man har den läggningen - eller i badrummet att hänga tvätt på.
Bondromantik med en mast?
Jo jag tackar :shock: :lol:

5 augusti 2011, 01:13
Moderator
Har ingen föreslagit: ha den som ribba på forumet, i beredskap tills hela havet stormar igen? :P

5 augusti 2011, 01:27
Moderator
Ufo skrev:
Incognita skrev:
Bondromantik med en mast?
Jo jag tackar :shock: :lol:

Ja, vadå då? :) Bara att kapa av till lämplig längd. Syns det att det är en mast? Och om det gör det, är inte det bara en häftig twist?

Forumribba, ja varför inte? :lol: Eller skampåle.

5 augusti 2011, 01:48
Medlem
Ufo skrev:
Just nu lutar det åt att kapa den, så jag kan ha den ståendes i en kruka på golvet.
Och låta den fungera som stöd åt en klättrande buske.
Troligen humle.

Ajajaj, inte kapa masten - det har ingen betydelse att den är frikopplad från den farkost den skall föra framåt; piratbrott är det ändå.

Häng upp den i taket.

5 augusti 2011, 02:27
Medlem
Incognita skrev:
Forumribba, ja varför inte?

Forumribba? Är det det som händer när man tycker om forumet väldigt mycket?

5 augusti 2011, 18:42
Moderator
Det kanske går att ta reda på genom en omröstning i tråden om "Erektionens mysterier", om nu inte koden tycker att det är off topic.

5 augusti 2011, 18:46
Ny tråd Svara på tråd  [ 42 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1, 2, 3, 4, 5  Nästa

Som gäst saknar du privilegier.