Ny tråd Svara på tråd  [ 68 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Nästa
Vad har gjort dig glad idag? 
Författare Meddelande
Medlem
Inlägg Re: Vad har gjort dig glad idag?
Din dekadenta fan, RJ. :geek:

Jag blev lite kattglad idag. Hann inte riktigt påbörja kelandet eftersom var tvungen att rusa iväg till jobbet. Men tanken att få vakna med en katt i sängen eller somna med en katt för den delen gör mig riktigt glad!
En spinnande, kurrande, puffande liten katt.
Med kall, småfuktig nos.

28 juli 2011, 02:30
Medlem
CodeRedAlert skrev:
Din dekadenta fan, RJ. :geek:

Mohaahaaaa!! om du visste hur rätt du har lilla sockerpullan! :D

28 juli 2011, 21:20
Medlem
Det var en jätterolig herre här igår och tittade på lägenheten. Värsta narcissistgubben. Han dömde ut min lägenhet helt, tyckte den var ren skit och gav mig ett skambud. Skröt om att han minsann sålt lägenheter med klinkergolv, golvvärme och i supermegabraskick för en bråkdel av det jag begär för min lya.

"Du skämmer ut dig genom att begära så högt pris" "Folk kommer att skratta åt dig när de är och tittar på lägenheten" sade han. Jag svarade att jag inte har någon skam i kroppen så det är grislugnt.

Jaja, men det skiter väl jag i liksom. Mitt pris är mitt pris och lägenheten går till högstbjudande punkt slut :mrgreen: .

Och sedan började han uppfostra mina hundar. Cesar Millan dawg whisperer style :lol: . Han försökte lära Adonis, 7-åringen "sitt". Jag fick åter igen dra historien om varför denna hund ej skall läras kommandot sitt eftersom jag lärt honom "stå fint". Han stod sig till ett svenskt utställningschampionat, domarna häpnade inför denna vackra perfekta rastypiska hund. Ska denna förnedras genom att sitta på rumpan? NEJ!

Jag börjar fnissa för mig själv när jag tänker på den här skrytsamma herren alltså, så jävla rolig. Kungen av bostadsrättskungariket liksom. Ja och självutnämnd hundviskare :D .

29 juli 2011, 00:13
Medlem
sugmundfreud3 skrev:
Han dömde ut min lägenhet helt, tyckte den var ren skit och gav mig ett skambud. Skröt om att han minsann sålt lägenheter med klinkergolv, golvvärme och i supermegabraskick för en bråkdel av det jag begär för min lya.
Klassiskt sätt att pruta på priset.

sugmundfreud3 skrev:
Jag svarade att jag inte har någon skam i kroppen så det är grislugnt.
Vår sugmund är fortfarande vår sugmund :lol:
Bra sagt.

29 juli 2011, 00:20
Medlem
Ufo skrev:
sugmundfreud3 skrev:
Han dömde ut min lägenhet helt, tyckte den var ren skit och gav mig ett skambud. Skröt om att han minsann sålt lägenheter med klinkergolv, golvvärme och i supermegabraskick för en bråkdel av det jag begär för min lya.
Klassiskt sätt att pruta på priset.

Klinkergolv är enligt min mening fula :mrgreen: . Ja alltså han är säkert däcksparkare när han köper bil också.

Ufo skrev:
sugmundfreud3 skrev:
Jag svarade att jag inte har någon skam i kroppen så det är grislugnt.
Vår sugmund är fortfarande vår sugmund :lol:
Bra sagt.

Haha, ja min mamma tyckte också det var ett bra svar. Jag lyssnar inte på sådana där argument som han körde med. Sådana där gånger märks det att man har det där jäkla Aspergers. Envis som synden och helt oberörd av känsloargument och annat dravel. Jag bryr mig om två saker: Hur mycket pengar har köparen att ge mig och om summan är godtagbar - när vill den flytta in? Allt annat är överflödigt kallprat.

29 juli 2011, 00:29
Medlem
Superbumpar är alltid kul :)

1 augusti 2011, 20:06
Medlem
Det bör vara skottpengar på Homo Sapiens Maeklarus Secundus! :D

1 augusti 2011, 21:39
Moderator
sugmundfreud3 skrev:
Det var en jätterolig herre här igår och tittade på lägenheten. Värsta narcissistgubben. Han dömde ut min lägenhet helt, tyckte den var ren skit och gav mig ett skambud. Skröt om att han minsann sålt lägenheter med klinkergolv, golvvärme och i supermegabraskick för en bråkdel av det jag begär för min lya.

"Du skämmer ut dig genom att begära så högt pris" "Folk kommer att skratta åt dig när de är och tittar på lägenheten" sade han. Jag svarade att jag inte har någon skam i kroppen så det är grislugnt.

Jaja, men det skiter väl jag i liksom. Mitt pris är mitt pris och lägenheten går till högstbjudande punkt slut :mrgreen: .

Och sedan började han uppfostra mina hundar. Cesar Millan dawg whisperer style :lol: . Han försökte lära Adonis, 7-åringen "sitt". Jag fick åter igen dra historien om varför denna hund ej skall läras kommandot sitt eftersom jag lärt honom "stå fint". Han stod sig till ett svenskt utställningschampionat, domarna häpnade inför denna vackra perfekta rastypiska hund. Ska denna förnedras genom att sitta på rumpan? NEJ!

Jag börjar fnissa för mig själv när jag tänker på den här skrytsamma herren alltså, så jävla rolig. Kungen av bostadsrättskungariket liksom. Ja och självutnämnd hundviskare :D .

Helt underbart inlägg! :D Det gjorde mig glad idag.

4 augusti 2011, 13:45
Medlem
Jag blev glad av ett avbokat arbetspass, en skogsvandring med blåbärsplock och ett dopp i böljan blå.

Hemlagad sushi på det.

4 augusti 2011, 23:32
Medlem
INGET än så länge!

Kan jag få be om att få något att bli glad över, tack.
OMEDELBART.
PRONTO.
...........................................>
Frukost, kanske?
:geek:

8 augusti 2011, 12:11
Ny tråd Svara på tråd  [ 68 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Nästa

Som gäst saknar du privilegier.