Re: Vad har gjort dig glad idag?
Det var en jätterolig herre här igår och tittade på lägenheten. Värsta narcissistgubben. Han dömde ut min lägenhet helt, tyckte den var ren skit och gav mig ett skambud. Skröt om att han minsann sålt lägenheter med klinkergolv, golvvärme och i supermegabraskick för en bråkdel av det jag begär för min lya.
"Du skämmer ut dig genom att begära så högt pris" "Folk kommer att skratta åt dig när de är och tittar på lägenheten" sade han. Jag svarade att jag inte har någon skam i kroppen så det är grislugnt.
Jaja, men det skiter väl jag i liksom. Mitt pris är mitt pris och lägenheten går till högstbjudande punkt slut

.
Och sedan började han uppfostra mina hundar. Cesar Millan dawg whisperer style

. Han försökte lära Adonis, 7-åringen "sitt". Jag fick åter igen dra historien om varför denna hund ej skall läras kommandot sitt eftersom jag lärt honom "stå fint". Han stod sig till ett svenskt utställningschampionat, domarna häpnade inför denna vackra perfekta rastypiska hund. Ska denna förnedras genom att sitta på rumpan? NEJ!
Jag börjar fnissa för mig själv när jag tänker på den här skrytsamma herren alltså, så jävla rolig. Kungen av bostadsrättskungariket liksom. Ja och självutnämnd hundviskare

.