Ny tråd Svara på tråd  [ 87 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Nästa
Gnälltråden 
Författare Meddelande
Medlem
Inlägg Re: Gnäll tråden
De förbannade påsarna står i rader efter varann och någon hade ställt en gulasch bland tomaterna fast bakom.
Jag tog för givet, tydligen, att det var en tomatsoppa. Det borde ju rimligtvis ha varit det.
Dessutom är de rätt lika. Så det så!
Ska man läsa på VARJE förpackning menar du?

Varför tar jag alltid varan bakom andra är också ett frågetecken...

1 augusti 2011, 02:17
Moderator
CodeRedAlert skrev:
Ska man läsa på VARJE förpackning menar du?

Jag brukar göra det efter en del liknande betor förr om åren... men då har jag ju färre måsten omkring mig också.

CodeRedAlert skrev:
Varför tar jag alltid varan bakom andra är också ett frågetecken...

Jag brukar göra det med deodoranter och sådant sedan jag läste eller hörde någonstans att det finns de som provar...

Båda sakerna har säkert tvångselement i sig.

1 augusti 2011, 02:22
Medlem
Varorna fylls oftast på bakifrån också. Så de nyaste varorna ligger alltid längst in.
Samma med buffeer och andra ställen där de har uppläggningsfat, man ska aldrig ta det som ligger närmast (längst ned mot en själv) på fatet.
Dessutom ska man aldrig äta först på hotellfrukosten utan vänta minst en timma från frukostens start.
Det man först lägger ut är gårdagens mat.

:04:

1 augusti 2011, 02:33
Moderator
CodeRedAlert skrev:
Varorna fylls oftast på bakifrån också. Så de nyaste varorna ligger alltid längst in.

Jo, det också. Utom när det inte är riktigt så (händer åtminstone här i stan).

CodeRedAlert skrev:
Samma med buffeer och andra ställen där de har uppläggningsfat, man ska aldrig ta det som ligger närmast (längst ned mot en själv) på fatet.
Dessutom ska man aldrig äta först på hotellfrukosten utan vänta minst en timma från frukostens start.
Det man först lägger ut är gårdagens mat.

:04:

Ser man på. Du vet uppenbarligen vad du talar om. Tur att jag inte är morgonpigg, synd att jag inte är rik.

1 augusti 2011, 02:40
Medlem
Jag tror att jag har skrivit mitt sista inlägg på det stora forumet.

1 augusti 2011, 19:06
Moderator
Nä vad fan. För att du fick kritik för en sak av en person som annars berömde dig?

Även för mig är du en av de frustrerande få vettiga och sansade rösterna där. Dessutom med en uppfriskande humor och sarkastisk klarsyn.

1 augusti 2011, 19:11
Medlem
Zombie skrev:
Nä vad fan. För att du fick kritik för en sak av en person som annars berömde dig?

Även för mig är du en av de frustrerande få vettiga och sansade rösterna där. Dessutom med en uppfriskande humor och sarkastisk klarsyn.

Det är möjligt att den extremt påfrestande klåda som jag har haft ett tag nu gör att jag överregerar lite.
Faaaan vad det kliar hela tiden,jag blir gaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaalen.
Jag är också ovanligt ljuskänslig.Kanske ska söka vård.Det är nog ebola.

1 augusti 2011, 23:10
Medlem
Google[Bot] skrev:
Det är möjligt att den extremt påfrestande klåda som jag har haft ett tag nu gör att jag överregerar lite.
Faaaan vad det kliar hela tiden,jag blir gaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaalen.
Jag är också ovanligt ljuskänslig.Kanske ska söka vård.Det är nog ebola.

http://www.aspieforum.se/viewtopic.php?p=28458#p28458
CodeRedAlert skrev:
Jag kan ha fått skabb.
I allafall så kliar det överallllllllllllllllltiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiih *kliar frenetiskt*

Samband?

1 augusti 2011, 23:21
Medlem
Det är nog apflocksbeteende, min sambos skabb verkar ha gått över, min klåda är väldigt persisterande.

1 augusti 2011, 23:29
Medlem
Min klåda har inte helt gått över.
Speciellt blommar den ånyo upp när jag läser den här tråden...

Vi kanske är squashförgiftade.

2 augusti 2011, 02:07
Ny tråd Svara på tråd  [ 87 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Nästa

Som gäst saknar du privilegier.