Ny tråd Svara på tråd  [ 3123 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1 ... 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12 ... 313  Nästa
Den stora nonsenstråden 
Författare Meddelande
Medlem
Inlägg Re: Den stora nonsenstråden
*bugar och bockar*
Jag hade lite svårt att bestämma mig om jag ska posta här eller i "absurda videos", men jag gillar ju Nonsenstråden, så det får bli här. Det här är nåt av det mest hysteriska jag har sett på länge:

25 oktober 2009, 20:44
Medlem
Hehe rolig. Blir lite väl många invektiv. Svordomarnas tyngd blir så svag när man matas med det hela tiden.. Hursomhelst pingu är ju så jävla sjukt.. :D :mrgreen:

25 oktober 2009, 21:17
Medlem
Detta helt meningslösa inlägg syftar enbart till att hålla nonsenstråden uppspänd och bumpad.

29 oktober 2009, 00:07
Medlem
asså ja blir oxtokig om ja innte får mitt dagliga caffe och Premiercola exde.

29 oktober 2009, 00:08
Medlem
Pungu?

29 oktober 2009, 00:09
Medlem
Jag tar fem bögfiskar!

29 oktober 2009, 00:16
Medlem
Då blir det bögfitta! Jag tycker det är bra att man gör porr av barnprogram, barnen måste få lära sig lite finkultur, inte sitta och jäsa framför Disneyfilmer.

29 oktober 2009, 00:21
Medlem
Ge mig din starkaste whiskey!

30 oktober 2009, 00:19
Medlem
Det verkar som folk har såna där "liv" eller vad det heter.
Dom försvinner så fort det blir nåt slags helg och sen finns dom ofta inte förrän på måndag igen.
Konstigt det där.

31 oktober 2009, 18:40
Medlem
Ja, det där är skumt. Nu är det tydligen halloween också. Så jag förmodar att folk springer omkring dyngraka med pumpor på huvudet. De går runt på knä för att likna barn, och så ringer de på hos halvbllinda gamlingar och säger med tillgjord barnröst "Bus eller godis?" Vid svar "Nej, ingetdera tack" så frågar de "Har du pengar då?".

Bild Bild

31 oktober 2009, 19:04
Ny tråd Svara på tråd  [ 3123 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1 ... 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12 ... 313  Nästa

Som gäst saknar du privilegier.