Ny tråd Svara på tråd  [ 31 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1, 2, 3, 4  Nästa
Gravid och sex fråga 
Författare Meddelande
Moderator
Inlägg Re: Gravid och sex fråga
Oj. :shock: Jag håller verkligen på att bli gammal. :03: Kan inte riktigt se det... sexiga... i att använda kuken som brödkavel i stället för tvärtom... heller.

Senast redigerad av Zombie 29 juli 2011, 01:58, redigerad totalt 1 gång.

29 juli 2011, 01:55
Medlem
Ron Jeremy skrev:
Hur långt fram i graviditeten kan man ha sex med en gravid kvinna? jag menar det är ju
trots allt redan någon därinne som man inte vill skada. Men nu är det så att det finns
kvinnor som blir extra k*ta under graviditeten och det är ju synd att inte ta vara på
tillfället, hon kan ju inte bli med barn menar jag ;) .

Lite pervo kanske men det är skitdetsamma :lol:

Hej! Jag har hört att man faktiskt kan ha andra sorters sex en penetration sex.
Som Oralsex.
Man kan blotta sig och smörja in sig med majonäs också och mata varandra med gurkskivor.
Det har Malena sagt,hej då.

29 juli 2011, 15:10
Medlem
Ron Jeremy skrev:
Nja, så här är läget fadern till barnet, hädanefter kallad pappsen, tycker att modern är äcklig att ha sex med när hon är gravid, de är förövrigt förlovade. Den stackars damen har så att säga blivit pilskare sen hon blev gravid, eftersom jag inte kan se en kvinna i nöd så ställer jag naturligtvis upp för henne vilket vi båda uppskattar, pappsen jobbar i Sthlm i veckorna så vi har mycket gott om tid att förlusta oss :D !
När det är dags för slemproppar o dylikt så kommer lilla pappsen att ta över igen, detta tycker damen och jag är en helt perfekt lösning på detta tillfälliga problem :D .

Det var därför jag undrade.

Är du säker på att det är så här det verkligen kommer att bli?

29 juli 2011, 15:12
Medlem
nallen skrev:
Sånt händer aldrig mig :oops:

Inte mig heller! :02:

29 juli 2011, 15:13
Medlem
Google[Bot] skrev:
Ron Jeremy skrev:
När det är dags för slemproppar o dylikt så kommer lilla pappsen att ta över igen, detta tycker damen och jag är en helt perfekt lösning på detta tillfälliga problem :D .

Det var därför jag undrade.

Är du säker på att det är så här det verkligen kommer att bli?

Ja absolut jättesäker! Den här kvinnan vill ha ett barn, hon vill ha ett fint hus och bra ställt utan att behöva jobba :D .
Allt det här får/har hon med lilla pappsen som tjänar bra har föräldrar med pengar(skogsbönder) som senare kommer att
bli sonens dvs. pappsens, den dumme fan har dessutom inte skrivit något äktenskapsförord, otroligt men sant! :shock: ,
jag är en leksak för tillfället som passar henne just nu, att denna bönsyrsa i kvinnokropp skulle byta ut ett skrovmål som
pappsen mot en bohem som jag, den risken finns inte på kartan :lol: .
Jag håller dessutom på och syr ihop mitt förhållande med mitt ex. , då jag nu fått några fler diagnoser kan jag skylla allt
idiotiskt jag gjort på dem(ADD och Bippo 1) sjukdomsvinst säger min faktiskt förbannat smarta ex. wife men erkänner att
det kan ligga något i det, delvis, det spinner jag vidare på. Det här reparationsarbetet skall inte på något vis trasslas
till av något fruntimmer för då blir hon fattig :P .
Så då alla är lyckliga så finns det ingen anledning att klanta till det den här gången heller, mitt ex. är den enda kvinna
som stått ut med mig en längre tid och som det ser ut så kommer det att bli ännu längre, hon vet mina fel och brister
och har dessutom tummen i ögat på mig utifall mina utsvävningar drabbar henne, då väntar grym bestraffning! :03:

29 juli 2011, 18:07
Medlem
Mitt moraliska jag och mitt humoristiska "lev och låt leva"-jag slåss om utrymme.

DITT SVIN! Verkligen.

Jaha, hur tar exfrun det att du kontinuerligt hittar sexpartners annanstans? Är det här något hon är medveten om?

Den gravida bönsyrsan, om hon verkligen tänkt lika långt som du, verkar vara din perfekta partner in crime. Ni är som gjorda för varann, för tillfället - så det är bara att gratulera.

Hur mycket av din erövringsfanatism har med låg självkänsla att göra?

29 juli 2011, 18:36
Medlem
:D
Vilken elak och jobbig människa jag är!

Det går att ignorera mitt förra inlägg, RJ.
Vem är jag att ifrågasätta?

29 juli 2011, 19:41
Medlem
CodeRedAlert skrev:
Mitt moraliska jag och mitt humoristiska "lev och låt leva"-jag slåss om utrymme.

DITT SVIN! Verkligen.

Jaha, hur tar exfrun det att du kontinuerligt hittar sexpartners annanstans? Är det här något hon är medveten om?

Den gravida bönsyrsan, om hon verkligen tänkt lika långt som du, verkar vara din perfekta partner in crime. Ni är som gjorda för varann, för tillfället - så det är bara att gratulera.

Hur mycket av din erövringsfanatism har med låg självkänsla att göra?

Jag är säkert ett svin "and I don't give a fuck"

Utan att lämna ut exfrun för mycket så ja hon vet, vi ger varandra väldigt stor frihet, sex för lustens
skull är en sak, sex tillsammans med kärlek ger vi bara varandra, där går den mycket klara gränsen.

Den lilla rara bönsyrsan vet mycket väl vad hon gör, och vad hon riskerar om hon missköter det hela.
Vi är bara lekkamrater.

"erövringsfanatism" "låg självkänsla" tja slitna ord för att försvara moralism, intet nytt under solen.
Både du och jag vet att livet tar och livet ger, ibland är man långt under isen, vill dö.
När då livet andra gånger bjuder på godsaker varför då tacka nej? p.g.a. möglig moralism? nä du!
jag tar vara på de solglimtar som finns, försöker leva fullt ut och ta för mig av livet utan att bry
mig ett jävla dugg om moral, vad andra tycker eller vad normer säger!

Den enda risken som jag ser det är att jag bryr mig lite mindre överhuvudtaget för varje dag som
går, det som roade mig igår blir långtråkigt idag, men jag kanske bara har dålig fantasi eller en
deppression väntande runt hörnet, och den ska man såklart suga i sig så mycket det går för då
trivs och frodas moralismen.

Ta inte det här personligt CodeRedAlert, du är en för gullig människa för det :) ,det är bara jag
som skriker lite rakt ut i cyberrymden helt i onödan.

29 juli 2011, 19:45
Medlem
Det är intressant att läsa hur du (och din exfru) resonerar.

Faktiskt skulle jag hemskt gärna vara så frigjord och ickedömande att jag också skulle kunna ge fria skaklar åt den jag lever med.
Men det kan jag inte. Inte än i varje fall.

Jag blir nog mest indignerad över dina erövringar ur en personlig vinkel som inte har det minsta med dig att göra.
Du är nämligen som en reinkarnation av min far. Eller ni kanske är det av varann då ingen av er är död...
Vilken lycka att du hittat en kvinna som inte blir skadad av dina utsvävningar och ännu en större lycka att du inte har barn som hamnar i kläm mellan sönderslitna relationer.

Se till att få din sömn och ät som du ska mellan allt rullande i sänghalmen.
Så du håller dig på rätt sida av avgrundshålet.
Det behöver inte bli ett automatiskt kulmen på allt, ibland fortsätter det bara in i grunda dalar och sedan upp igen.

29 juli 2011, 20:09
Medlem
Jag läser in en hel del smärta i det du skriver men det är bara min reflektion...
Men du har helt rätt i att man ska inte leva så här om man har barn,
jag tror inte att det går.
Och att komma undan skador helt går inte heller, men på något vis är de grogrunden
för den enorma närhet man känner när man möts igen på riktigt.

29 juli 2011, 20:55
Ny tråd Svara på tråd  [ 31 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1, 2, 3, 4  Nästa

Som gäst saknar du privilegier.