Ny tråd Svara på tråd  [ 87 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 9  Nästa
Gnälltråden 
Författare Meddelande
Medlem
Inlägg Re: Gnäll tråden
DE ÅT UPP MIN TOMATSOPPA!!!

Vill även gnälla över att man faktiskt kan bli beroende av en sådan maträtt. Men det kan man - prova själv. :(
http://knorr.se/#/produkter/fardiga-soppor/303

28 juli 2011, 12:51
Medlem
CodeRedAlert skrev:
Vill även gnälla över att man faktiskt kan bli beroende av en sådan maträtt. Men det kan man - prova själv. :(
http://knorr.se/#/produkter/fardiga-soppor/303
Inte konstigt att vi har alla folksjukdomar.

Maträtter borde straffskattas med 10 procentenheter extra moms per indigridiens.
Då skulle tomatsoppan få ytterligare 230% i straffskatt.

28 juli 2011, 20:53
Medlem
Vadå?
Soppan innehåller tomat. Det kan inte vara något annat än nyttigt. 8-)

Det här måste vara första gången som jag fastnar för en färdigrätt på detta dekadenta vis...allt är lillasysterns fel. Hon påstod att det är den godaste soppan någonsin. Och ja, det är inte långtifrån.
Allt ur en påse!

28 juli 2011, 22:13
Medlem
CodeRedAlert skrev:
Soppan innehåller tomat.
+22 andra suspekta ämnen.
Det kan inte vara något annat än onyttigt.

28 juli 2011, 22:34
Medlem
Ja, men vilken tur att just tomatsoppan var slut på Coop ikväll då.
Fast lite gråter jag.
Har någon någonsin smakat på en så god kombination av tillsatsämnen och annat jox?

28 juli 2011, 23:37
Medlem
Jag har glömt att köpa juice till frukosten!!! FAN!

29 juli 2011, 01:21
Medlem
Den här jävla byfåneideen om avregleringen av apoteksmonopolet, jag hatar den satans avföda till politikersvin som lägger sig i sånt som dom inte begriper sig på! skjut bort fler av ohyran :twisted: !
Det är alltid slut på allting, och den ena knarkhandeln vet inte vad den andra har i lager, har man riktig jävla tur får man åka till nästa stad för att handla, och all är borgarasens fel! hata kapitalismen! pissa i Reinfeldts brevlåda :evil:
Ner med allt!

29 juli 2011, 14:03
Medlem
I Stockholm finns det numera apotek precis överallt.
Typ vart femte meter.Men det kan som sagt vara svårt att få tag på mer exotiska saker än Ipren.

29 juli 2011, 15:04
Medlem
Jag har tvättstuga för övrigt.
Inte för att någon kommer att skänka mig en varm tanke nästa gång de tar på sig nya fräscha rena kläder men ändå.

29 juli 2011, 15:06
Medlem
Jodå.
Om du verkligen gör klart så tvätten blir torr och dessutom viker in det på dess plats på respektive hylla i klädkammaren.
Vilket inte kommer att hända.

NEDMEDALLT!

29 juli 2011, 16:53
Ny tråd Svara på tråd  [ 87 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 9  Nästa

Som gäst saknar du privilegier.