Ny tråd Svara på tråd  [ 55 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1, 2, 3, 4, 5, 6  Nästa
Oslobombarens identitet 
Författare Meddelande
Medlem
Inlägg Re: Oslobombarens identitet
Citera:
First coming costume party this autumn, dress up as a police officer. Arrive with insignias:-) Will be
awesome as people will be very astonished:-)
Side note; imagine if law enforcement would visit me the next days. They would probably get the
wrong idea and think I was a terrorist, lol :o)

24 juli 2011, 03:12
Medlem
Tack!

Över 20MB. :x Seriöst rubbad snubbe såklart och säkerligen en bråkdels skruvad text. Måste ändå läsa den för att få en liten inblick i denna galnings huvud. Risk för att jag kommer reagera lite fel när jag känner igen tecknen på nästa person dock men det är det väl värt.

24 juli 2011, 15:18
Medlem
Tur att jag inte hann börja..

Citera:
Breiviks förklarar i sitt manifest bland annat den ideologiska bakgrunden för bombdådet i Oslo och massakern på Utöya.

Men det han inte berättar är att stora delar av hans manifest är en direkt kopia av Una-bombaren, Ted Kaczynskis, manifest ?Unabomber`s manifesto?, skriver Verdens gangs nätupplaga.

Plagiatet avslöjas av den islamkritiska nätsajten, document.no där Behring Breivik ska ha varit en flitig debatör.

Breivik har bytt ut Unabombarens ?leftism? eller vänsterorientering mot sina egna ord ?multiculturalism? och ?cultural marxism? dvs multikulturalism och kulturell marxism.

Verdens gangs nätupplaga publicerar ett par texter som Breivik har skrivit och jämför med Una-bombarens texter.
http://svt.se/2.22584/1.2486877/kopierade_una-bombarens_manifest

Här är en film som tydligen är skapad av idioten iaf.

http://www.youtube.com/watch?v=rAwp2FnR ... ntrinter=1

24 juli 2011, 16:03
Medlem
Timeless skrev:
stora delar av hans manifest är en direkt kopia av Una-bombaren
Vad skönt då kan jag ta bort 20MB ifrån min "att göralista"

24 juli 2011, 16:34
Medlem
Hans video är ganska vettig. Behåll större delen av hans åsikter men gör mig till personligt ansvarig diktator över nya Europa och låt mina excentriciteter genomsyra hela samhället så är Fjärde Riket ett faktum och Adolf Hitlers reinkarnation fullbordad.

24 juli 2011, 17:42
Medlem
Guldhamster skrev:
Hans video är ganska vettig. Behåll större delen av hans åsikter men gör mig till personligt ansvarig diktator över nya Europa och låt mina excentriciteter genomsyra hela samhället så är Fjärde Riket ett faktum och Adolf Hitlers reinkarnation fullbordad.
Bild

24 juli 2011, 19:09
Medlem
Alla invandringskritiker är kommer efter tragedin i Norge härmed betraktas som potentiella massmördare. Julafton för det politiskt korrekta etablissemanget alltså.

26 juli 2011, 00:38
Moderator
Passa i så fall på och känn efter hur det känns att vara förföljd. Det kan man bli klokare av, åsikter lagda helt åt sidan.

26 juli 2011, 00:46
Medlem
Zombie skrev:
Passa i så fall på och känn efter hur det känns att vara förföljd.

Det är iofs ingenting "nytt" bara att det kommer bli värre nu efter det som hänt.

26 juli 2011, 00:48
Moderator
Jag la till en sak som handlar om hur man låter erfarenheten påverka sig.

26 juli 2011, 00:50
Ny tråd Svara på tråd  [ 55 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1, 2, 3, 4, 5, 6  Nästa

Som gäst saknar du privilegier.